ادای احترام متحرک از آرنو و پرنسس دلفین در حال و هوای راک در جوایز صنعت موسیقی

بیانیه های سیاسی

برخی از هنرمندانی که جوایزی دریافت کردند از این فرصت استفاده کردند و درباره جنگ اوکراین اظهار نظر کردند. برخی این کار را شیواتر از دیگران انجام دادند. سایمون نویتن از گروه بازارت که بهترین گروه MIA را دریافت کرد، گفت: “با تو پوتین!” (ویدئوی زیر را ببینید)

برنده جایزه MIA برای بهترین هنرمند Hiphop/R&B Tourist LeMC همچنین از سخنرانی پذیرش خود برای اظهار نظر در مورد رویدادهای اخیر استفاده کرد “زنده باد اوکراین و البته مولن بیک بلژیک است”. این تلنگری به نظراتی بود که اوایل این هفته در مصاحبه ای توسط رهبر سوسیالیست فلاندری کانر روسو در مجله ای مطرح شد. توریست LeMC همچنین به آرنو موسیقیدانی که آخر هفته گذشته درگذشت و هنی ویرینتن از گروه هلندی Doe Maar که اوایل این هفته درگذشت ادای احترام کرد (ویدیو زیر را ببینید)

ادای احترام متحرک به آرنو

بیش از یک هفته پیش، آرنو هینتجنز، اسطوره راک متولد اوستند، در سن 72 سالگی درگذشت. در طول مراسم اهدای جوایز عصر شنبه، زمان به یاد آرنو در نظر گرفته شد و ویدیویی از آهنگ او “Ostende bonsoir” پخش شد که با فیلم‌هایی از آخرین مصاحبه‌های او با رادیو VRT پخش شد. 1. در ویدیوی زیر، آرنو (به زبان هلندی Ostend) در مورد عشق خود به موسیقی، رنج های خود در طول مبارزه با سرطان پروستات صحبت کرد و گفت که همیشه باید به جنبه روشن نگاه کنید “و خوب باش، هی!”. این ویدئو با تشویق شدید حضار در کاخ 12 مواجه شد.

پرنسس دلفین بلد است راک بزند

پرنسس دلفین، خواهر ناتنی پادشاه فیلیپ، جایزه “Hit of 2021” را به آنجل خواننده برای دوئت او با Dua Lipa، “Fever” اهدا کرد. در حالی که پرنسس دلفین در صحنه بود، از فرصت استفاده کرد و از تماشاگران خواست که برای همه هنرمندان و صنعت موسیقی به طور کلی تشویق کنند. او این کار را با آهنگ «We Will Rock You» از کوئین در پس‌زمینه انجام داد.

جایزه رقص توسط رقص متوسط ​​راب اعلام شد

یکی دیگر از نکات جالب این شب، اهدای جایزه در گروه رقص بود. اوریج راب ستاره یوتیوب در حین رقص برنده را اعلام کرد.

نماینده 2022 بلژیک و آخرین برنده ما در مسابقه آواز اروپایی با هم روی صحنه

تنها چند هفته قبل از مسابقه آواز یوروویژن امسال، لحظه خاصی بود که ژرمی ماکیزه، نماینده بلژیکی امسال در این مسابقه، همراه با آخرین برنده بلژیکی در یوروویژن ساندا کیم ظاهر شد. ساندرا کیم 36 سال پیش در سال 1986 برنده مسابقه آواز یوروویژن شد.

جایزه یک عمر دستاورد برای Soulsister

جایزه یک عمر دستاورد امسال به گروه Soulsister رسید. یان لیرز و پل میشیلز جایزه خود را از کسی جز نخست وزیر فدرال الکساندر دی کرو (لیبرال فلاندری) دریافت کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *