ارقام کرونا در حال بدتر شدن هستند: کجا ایستاده ایم؟

تعداد روزانه پذیرش در بیمارستان به دلیل کرونا 32 درصد در هفته افزایش یافته است. تعداد مبتلایان به کرونا در بیمارستان های بلژیک اکنون به 1283 نفر رسیده است که در هفته 26 درصد افزایش یافته است. مورد دوم همچنین شامل افرادی می شود که به دلیل دیگری به بیمارستان مراجعه کرده اند، اما آزمایش آنها در بیمارستان مثبت بوده است.

72 بیمار کرونا در وضعیت بدی هستند و در حال ماندن هستند مراقبت شدید واحد، افزایش 26 درصدی در هفته.

شماره رسمی از موارد جدید ممکن است به زودی به میانگین روزانه 4000 برسد. این عدد احتمالا دست کم گرفته شده است زیرا همه افراد در آزمون رسمی شرکت نمی کنند. با این حال، تعداد موارد جدید همچنان 38 درصد در هفته افزایش یافته است.

در تولید مثل رقم (R-value) برابر با 1.16 است که یک افت جزئی است. با این حال، 100 بیمار کرونا ویروس را به 116 نفر دیگر منتقل می کنند که به این معنی است که همه گیری دوباره در حال گسترش است. تعداد تلفات روزانه ناشی از کرونا همچنان چهار نفر است. در حال حاضر هیچ صحبتی مبنی بر اعمال محدودیت های جدید کرونا وجود ندارد زیرا این ارقام نسبتاً پایین است اما کارشناسان به مردم هشدار می دهند که مراقب باشند.

نمودار زیر تعداد پذیرش روزانه (آبی روشن، پایین) و تعداد کل بیماران کرونایی در بیمارستان‌های بلژیک (خط آبی تیره) را در طول زمان نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *