استارت آپ دوستدار محیط زیست بروکسل می خواهد نوشیدنی را به خانه شما بیاورد

یک استارت‌آپ در بروکسل در تلاش است انقلابی در نحوه خرید نوشیدنی‌ها با یک سرویس تحویل مسئولانه زیست‌محیطی، گزارش RTBF و Bruzz ایجاد کند.

Arnaud Vanderveken و Sebastian Van de Voorde، دو ساکن بروکسل که پشت پروژه Cheers to You هستند، در طول همه‌گیری ویروس کرونا به این ایده رسیدند. هر دو از نظر زیست محیطی آگاه بودند، این زوج می خواستند مفهوم تحویل در خانه را که به طور فزاینده ای محبوب است را به سطح دیگری ببرند، فقط با قرار دادن نوشیدنی ها در منو و ارائه آنها به روشی سازگار با محیط زیست.

به گفته این استارت آپ Cheers to You یک مفهوم تحویل آسان و انعطاف پذیر، سیستم جمع آوری سپرده و طیف گسترده ای از نوشیدنی ها را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. با تحویل نوشیدنی در منزل از هرگونه مسافرت، تلاش و اتلاف وقت از سوی مصرف کننده جلوگیری می شود.

بنیانگذاران می گویند در حالی که رضایت مشتری کلیدی است، آنچه به همان اندازه مهم است جنبه پایدار آن است. Cheers to You از دوچرخه های باری الکتریکی برای تحویل استفاده می کند، به بازیافت شیشه از طریق سیستم سپرده آن کمک می کند و طیف وسیعی از نوشیدنی های محلی و ارگانیک را به فروش می رساند.

این سرویس طیف وسیعی از نوشیدنی ها را از طریق وب سایت خود ارائه می دهد که بسیاری از آنها را نمی توان در سوپرمارکت های استاندارد یافت. مشتریان می توانند مقادیر کم یا زیاد را انتخاب کنند که بسته به برند از 12 تا 24 بطری متغیر است. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، با ذکر آدرس خود، انتخاب محل تحویل که در آن در خانه خواهید بود، سفارش داده و سپس پرداخت می کنید.

در روز تعیین‌شده تحویل، در بازه زمانی پیشنهادی، سواری با جعبه‌های نوشیدنی شما می‌آید و خالی‌های شما را می‌برد. تحویل معمولاً در همان روزی که شما سفارش دادید انجام می شود. این سرویس در حال حاضر بین ساعت 9.00 کار می کند. و ساعت 18.00

در آینده، بنیان‌گذاران امیدوارند طیف نوشیدنی‌های پیشنهادی را افزایش دهند، انعطاف‌پذیری بیشتری در زمان تحویل ارائه دهند و خدمات خود را به دیگر شهرهای بزرگ بلژیک مانند آنتورپ، گنت و لیژ گسترش دهند. همچنین برنامه هایی برای ساده تر کردن سفارش با ارائه یک برنامه برای دستگاه های تلفن همراه وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *