اف سی بروژ یک مهاجم از بارسلونا را پیشنهاد می کند!

همانطور که اف سی بروژ برای از دست دادن چندین بازیکن کلیدی از جمله نوآ لانگ آماده می شود، به نظر می رسد که اف سی بروژ کسی را پیدا کرده است که می تواند مهاجم “هیجان انگیز” جدید یان بریدلستیشن شود. و اگر نام او (فران جوتگلا) هنوز برای عموم ناشناخته است، رزومه او به جای او صحبت می کند زیرا این پسر 23 ساله مستقیماً از … باشگاه بارسلونا می آید!

یوتگلا که تابستان گذشته بدون هیچ گونه قراردادی با اسپانیول بارسلونا وارد شد، به ویژه شش بازی در ماه های دسامبر و ژانویه انجام داد و فرصتی برای گلزنی به الچه داشت. در بقیه زمان ها او با تیم B بازی کرد که در این فصل در 32 بازی 19 گل زد و 6 پاس گل داد.

به گفته روزنامه نگار معروف فابریزیو رومانو و روزنامه کاتالان اسپورت، این انتقال در آستانه تکمیل شدن است. بروژ 5 میلیون یورو، بدون احتساب پاداش ها (که می تواند قیمت کل را حدود 7 میلیون یورو به ارمغان بیاورد) خرج خواهد کرد و 10 درصد از قیمت فروش مجدد آینده را به باشگاه بارسلونا می فروشد، که بنابراین معامله خوبی برای یک بازیکن به صورت رایگان جذب شد. این بازیکن با باشگاه نیز به توافق رسیده است و انتظار می رود این قرارداد در این هفته رسمی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *