الکل در اردوگاه های پیشاهنگی: قدرت پلیس مطلق نیست، C. Collignon یادآوری می کند

“من یک الگوی آیین نامه عمومی پلیس را با هدف امنیت و آرامش عمومی در هنگام برپایی کمپ ها یا اقامت در تعطیلات در اختیار شهرداری ها قرار داده ام. این مدل – نتیجه همکاری طولانی با فدراسیون های جنبش جوانان، UVCW، اداره طبیعت و جنگل، امداد و نجات است. خدمات، مناطق پلیس و خدمات برنامه ریزی اضطراری در میان سایر موارد – حاوی مقررات ممنوعیت الکل نیست، از طرف دیگر، حاوی ماده ای است در رابطه با احترام به نظم عمومی و آرامش ساکنان محلی، از طریق ممنوعیت تولید صدا یا مزاحمت هایی که ممکن است مزاحم شوند. آرامش ساکنان بعد از ساعت 22:00 شب.» وزیر توضیح داد.

وی افزود: به عنوان یک مرجع نظارتی، مأموریت من در صورت درخواست تجدیدنظر یا ابتکار، رعایت این اصل و به طور کلی رعایت قوانین جاری در این زمینه است.

در نهایت وزیر شرکت در جلسه مشورتی با فرماندار استان لوکزامبورگ، شهرداران شهرداری های چینی، فلورنویل و بویون – که مشروبات الکلی را در کمپ های موجود در قلمرو خود ممنوع کرده اند -، وزرای فرانسوی زبان و شورای جوانان فلاندرز و نمایندگان فدراسیون های جنبش های جوانان بلژیک در مورد این موضوع و اقدامات احتمالی برای کنترل مصرف مشروبات الکلی در اردوها بحث و گفتگو کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *