الیو دی روپو تأکید می کند که بودجه 2022 در والونیا: “بدهی متوقف شده است”.

الیو دی روپو، رئیس‌جمهور منطقه، تأکید کرد: علی‌رغم شرایط دشوار، که به‌ویژه به تورم تاخت و تاز مرتبط است، «بدهی والون متوقف شده و حتی کاهش یافته است. تراز ناخالصی که باید تأمین مالی شود به زیر مرز 4 میلیارد یورو می‌رسد». PS)، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نامور.

به گفته این مقام اجرایی، تلاش انجام شده در روزهای اخیر از 800 میلیون یورو فراتر رفته است، “بین 505 میلیونی که قرار بود قبل از کنفرانس پیدا شود، پاکت 100 میلیونی که برای مقابله با پیامدهای جنگ در اوکراین منتشر شد، هزینه های اضافی. اعتبار توسط دولت برای 75 میلیون یورو و بهبود تراز ناخالص تامین مالی شود.

این مبلغ حاصل کار در 3 حوزه از جمله افزایش بیش از 300 میلیون یورو درآمد از جمله 69 میلیون از صندوق همبستگی اروپا در زمینه سیل است؛ کاهش هزینه بیش از 400 میلیون یورو. یورو (تعدیل برنامه های سرمایه گذاری، کاهش تامین مالی جایگزین، کاهش هزینه های عملیاتی خاص، و غیره) و بسیج پول نقد از UAP ها، واحدهای مدیریت عمومی، برای بیش از 100 میلیون یورو،” به نوبه خود وزیر بودجه والون توضیح داد. آدرین دولیمونت (MR)، که این اولین تمرین پس از استعفای سلف او، ژان لوک کروک، در ابتدای سال جاری بود.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: در مورد آخرین نکته، بحث بازگرداندن پول های تثبیت شده به حساب UAP ها بدون ممانعت از اجرای سیاست های آنها خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *