انگلیس: سیتی آشفته نیست، آرسنال به تاتنهام بازگشت

عیسی با منچسترسیتی رفتار می کند

گابریل ژسوس روز شنبه با یک چهار ضرب حیاتی برای بازیکنان پپ گواردیولا که در یک دوئل از راه دور با قرمزها برای قهرمانی درگیر شدند، استادیوم اتحاد را غافلگیر کرد.

این بازیکن برزیلی که در ابتدای دوران گواردیولا در سال 2016 وارد زمین شد و مدت هاست به عنوان جانشین احتمالی سرخیو آگوئرو در خط مقدم خط حمله دیده می شود، پس از زدن تنها 3 گل در 53 دقیقه چهار گل به ثمر رسانده است. در 1455 دقیقه از شروع فصل در لیگ …

او در دقیقه چهارم دروازه را باز کرد، زمانی که سانچلو او را در خط دفاعی واتفورد یافت که از قبل می‌دانست بعید است از سقوط نجات پیدا کند. او مجدداً در موقعیت سانتری از کوین دی بروین (23، 2-0) قرار گرفت، سپس یک پنالتی را به ثمر رساند (49، 4-1)، قبل از اینکه گل چهارگانه را روی یک و دو با ملی پوش بلژیکی به ثمر رساند (53، 5-1).

این پیروزی پیش از استقبال از رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه، یک گالوپ گرم‌آپ ایده‌آل برای سیتیزن‌ها است.

آرسنال بازگشت به فرم خود را تایید کرد

این ماه آوریل به عنوان یکی از تمام پارادوکس ها برای توپچی ها باقی خواهد ماند. آنها مقابل منچستریونایتد (3-1) پس از شکست دادن چلسی در خانه (4-2) دومین پیروزی قانع کننده خود را در سه روز اخیر کسب کردند. دو پیروزی در برابر دو عضو “شش بزرگ” که با سه شکست قبلی خود در نیمه اول ماه مقابل تیم های درجه دوم (کریستال پالاس، برایتون و ساوتهمپتون) تفاوت دارند.

آرسنال در هر نیمه دو ربع ساعت دشوار داشت، اما یک بازکننده بسیار سریع نونو تاوارس (سوم) تضمین کرد که لندنی‌ها هرگز کنترل خود را از دست نخواهند داد. بوکایو ساکا یک پنالتی را به ثمر رساند (32) سپس گرانیت ژاکا با یک ضربه خشک عالی (70) به بازیکنان میکل آرتتا پیشنهاد پیروزی داد.

جدا از کریستیانو رونالدو، نویسنده کاهش امتیاز (34) و تقریباً در تمام حملات سخت برای اولین حضور خود پس از مرگ نوزادش شرکت داشت، منچستریونایتد بار دیگر بسیار آشفته بود.

بدون هری مگوایر در کنارش، رافائل واران هرگز نمی‌دانست که چگونه به دفاع خود اطمینان دهد، با یک سری صعودهای بی‌نتیجه و صف‌بندی‌های فاجعه‌بار، که آرسنال توانست از آنها استفاده کند.

توپچی ها در رده چهارم مقابل تاتنهام قرار گرفتند و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و پنج بازی با خط پایان فاصله داشتند.

تاتنهام در برنتفورد خیلی بی طرف است

اسپرز در برنتفورد (0-0) یک کپی بسیار ضعیف ارائه کرد و اکنون دو امتیاز از رقیب بزرگ خود در شمال لندن فاصله دارد.

خطر عمدتاً ناشی از ارتقاء بود، به ویژه با حضور کریستین اریکسن، که برای اولین بار دوباره مقابل باشگاه سابقش بازی می کرد، تقویت شد. زنبورها باید گل می زدند، به ویژه با ضربه سر ایوان تونی روی تیرک (هجدهم)، سپس روی تیرک دروازه (1+90)، و در این بین یک سیو از هری کین روی خط خود پس از ضربه سر پونتوس جانسون (پنتوس یانسون) 66).

اسپرز به نوبه خود، فقط دو بار در شروع نیمه دوم (یک ضربه از هری کین و یک سری شوت های مسدود شده از کین، کولوسفسکی و بنتانکور) و سپس در پایان بازی (بازگشت) موفق شدند. از کین)

خیلی کم برای یک مشتاق به بهترین مکان های اروپایی، در مرحله نهایی.

همچنین به تساوی ناامیدکننده حریفان احتمالی آینده المپیک مارسی در کنفرانس لیگ اروپا، لستر، پیش از استون ویلا (0-0) توجه کنید.

روز یکشنبه با بازی چلسی – وستهم (15:00) و به ویژه لیورپول – اورتون (17:30 بعد از ظهر) ادامه می یابد، دربی که قرمزها در آن تلاش خواهند کرد تا یک امتیاز پشت سر سیتی بازگردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *