باریتون کره ای تاهان کیم برنده مسابقه صدای ملکه الیزابت شد

Taehan Kim باریتون 22 ساله برنده مسابقه معتبر ملکه الیزابت 2023 در Bozar شد. شنبه عصر.

پس از مسابقه سخت یک ماهه که امسال به صدا اختصاص داده شد، رتبه بندی شش برنده در نیمه شب توسط هیئت داوران، برنارد فوکرول، رئیس هیئت داوران اعلام شد.

این خواننده کره ای که جوانترین نامزد مسابقه 2023 است، جایزه 25000 یورویی ملکه ماتیلد را با حضور ملکه ماتیلد و پرنسس الیزابت بلژیک دریافت کرد.

به گزارش RTBF، بازی های کیم به دلیل بازی، تلفظ منظم و تضادی که در تفسیر خود ایجاد کرد، قابل توجه بود. او از بردن جایزه برتر غافلگیر شد: «من لال هستم. من نمی توانم این احساس را توضیح دهم… شما می دانید که این بزرگترین رقابت در جهان است، بنابراین من نمی توانم آن را باور کنم.

دومین جایزه دولت فدرال بلژیک، به ارزش 20000 یورو، توسط سیاست علمی بلژیک به کنترالتو آمریکایی یاسمین وایت اهدا شد.

او در طول مسابقه مورد علاقه جمعیت بود. من کمی شوکه و بسیار هیجان زده هستم. حالا ما کنسرت هایی داریم که باید به عنوان بخشی از مسابقه برگزار کنیم، عالی خواهد بود.»

جایزه سوم (17000) به جولیا موزیچنکو-گرینهالگ (روس/ آلمان)، جایزه چهارم (12500 یورو) به فلوریان هاسلر (فرانسه)، جایزه پنجم (10،000 یورو) به اینهو جونگ (S Kor) و جایزه ششم (یورو) اهدا شد. 8000) به ژولیت می (Fr).

شش برنده باقی مانده، بدون رتبه، که هر کدام 4000 یورو دریافت کردند، فلوران براکوی، دانیل گوون، آنا سوفی نهر، کارول-آن روسل، سیلویا سکویرا و ماریا وارنبرگ بودند.

جاسمین وایت نیز جایزه Musiq3 و Sílvia Sequeira را دریافت کرد جایزه بوم/کلارا.

کنسرت ها

طبق سنت خود، مسابقه ملکه الیزابت اکنون مجموعه ای از کنسرت ها را توسط تمام فینالیست ها آغاز می کند. تلاوت برندگان بدون رتبه در 7 ژوئن و 8 ژوئن در ساعت 20:15 در Flagey برگزار می شود.

کنسرت پایانی با شش برنده اول و ارکستر سمفونیک اپرا باله Vlaanderen به رهبری آلخو پرز در 13 ژوئن ساعت 20:15 در بوزار برگزار می شود. همچنین به صورت زنده از شبکه های رادیو و تلویزیون ملی پخش خواهد شد.

سه برنده اول همچنین در گنت (15 ژوئن در De Bijloke) و در آنتورپ (18 ژوئن در deSingel) اجرا خواهند کرد.

چندین برنده جایزه همراه با Ricercar Consort، به رهبری فیلیپ پیرلو، در Leuven (22 ژوئن، 30CC)، St-Vith (23 ژوئن، Triangel) و Charleroi (24 ژوئن، Palais des Beaux-Arts) تور خواهند داشت.

عکس: جولیا موزیچنکو-گرین هاگ، تاهان کیم و جاسمین وایت ©بلگا/نیکلاس مترلینک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *