بازدید از موزه‌های فدرال در آخر هفته تعطیلات ملی رایگان است

11 موزه فدرال بروکسل این جمعه، شنبه و یکشنبه به عنوان بخشی از جشن روز ملی بلژیک، که همچنین دهمین سالگرد سلطنت پادشاه فیلیپ است، ورودی رایگان خواهند داشت.

دسترسی به مجموعه دائمی موزه های تحت پوشش دفتر سیاست علمی بلژیک از 21 تا 23 ژوئیه درهای خود را باز خواهد کرد، همانطور که این هفته توسط وزیر امور خارجه سیاست علمی توماس درمین اعلام شد.

درمین گفت: «ما می‌خواستیم در دهمین سالگرد پادشاهی پادشاه را گرامی بداریم و از او و همچنین ملکه به خاطر تلاش‌های مستمرشان برای ترویج موزه‌های فدرال تشکر کنیم.

11 موزه ای که ورود رایگان را ارائه می دهند شامل موزه های سلطنتی هنرهای زیبا، موزه های سلطنتی هنر و تاریخ، موزه علوم طبیعی، موزه سلطنتی آفریقای مرکزی و KBR هستند. از بازدیدکنندگان دعوت می‌شود تا وب‌سایت موزه‌ها را برای ساعات دقیق کار بررسی کنند.

اپراتور حمل‌ونقل عمومی بروکسل، Stib، در 21 ژوئیه، در طول جشن‌های روز ملی، خدمات بیشتری را ارائه خواهد کرد.

خطوط مترو مانند چندین خط اتوبوس و تراموا دیرتر از همیشه باز خواهند شد. خطوط مترو 1 و 5 حدود ساعت 1:00 آخرین گذر را از Merode – در کنار جشن های Cinquantenaire – در همه جهات خواهند داشت. در خطوط 2 و 6، آخرین قطار قرار است حدود ساعت 1.20 از Arts-Loi عبور کند.

همچنین احتمال اختلال در ترافیک در مرکز بروکسل وجود دارد، زیرا جاده‌ها در اطراف Place Poelaert، Rue Royale و Royal Park بسته هستند. وب سایت Stib لیست کاملی از مسیرهای آسیب دیده را خواهد داشت.

کسانی که عصر پنجشنبه در Bal National در Marolles شرکت می کنند، می توانند روی شبکه اتوبوس شبانه Noctis حساب کنند. به صورت یکباره، در ساعات اولیه صبح جمعه اجرا خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *