بازگشت جاناتان هریس به RWDM: “من نمی توانم صبر کنم تا دوباره در این استادیوم Machtens بازی کنم”

جاناتان هریس که در دوران جوانی خود در RWDM آموزش دید، در استادیوم Machtens با اف سی بروکسل بود که اولین گام های خود را به عنوان یک حرفه ای در سال 2009 برداشت. به مدت چهار سال، این ساکن بروکسل با حرفه ای ها در مولنبک دندان های خود را برید. از White Star و AFC Tubize عبور کند و سپس با پرواز به مجارستان نقطه عطفی جدید در حرفه خود ارائه دهد. پس از شش سال حضور در مجارستان، این مدافع در ژوئیه 2020 به بلژیک، به اوپن بازگشت. اما بازگشت واقعی او به خانه در ژوئن 2022 بود که جاناتان هریس موفق شد، ساکن مولن بیک شود، جایی که همه چیز برای او شروع شد. در باشگاهی به کارگردانی تیری دیلی، مردی که مدافع را در هر مرحله از زندگی‌اش همراهی می‌کرد.

جاناتان، درباره بازگشتت به مولنبک چه احساسی داری؟

“این هیجان انگیز است. مدت زیادی از بازگشتم به اینجا می گذرد. ​​در سال های حضورم در مجارستان، حتی فرصت بازگشت به این استادیوم را نداشتم. بنابراین چند روز اول بسیار خاص بود. من بسیار خوشحالم که به مولن بیک برگرد.»

بازگشت به این استادیوم ادموند ماختنز چه حسی داشت؟

“این چیز جدیدی است و در عین حال تجربه ای است که توصیفش بسیار دشوار است. تقریبا ده سال از بازگشتم به این استادیوم می گذرد، تا دوباره در آنجا بازی کنم، چیزی جز شادی نخواهد بود.” امیدوارم در این فصل همه چیز برای ما خوب پیش برود.”

در 31 سالگی، آیا زمان خوبی برای پذیرش بازگشت به RWDM بود؟

“RWDM، و به ویژه تیری دیلی، قبلاً در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند مرا متقاعد کنند که برگردم. اما آنها می‌دانستند که از نظر مالی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. امروز من یک بازیکن آزاد بودم که همه چیز را ساده‌تر کرد. با خودم هم گفتم که بهتر است خانواده و دخترم در بلژیک بمانند.»

این رابطه با تیری دیلی بسیار خاص است. زمانی که شما در اف سی بروکسل شروع به کار کردید، او قبلاً آنجا بود…

من تیری را از زمان اولین حضورم در بروکسل عملا می شناسم. او یک فصل بعد از من وارد شد و از آن زمان ما همدیگر را ترک نکردیم. ما همیشه در تماس بوده ایم و فراتر از نقش او به عنوان رئیس جمهور، او جنبه پدری برای من دارد. من واقعاً از آن قدردانی می کنم.”

شما به باشگاهی برمی گردید که جاه طلبی های خود را پنهان نمی کند. آیا برای شما معیار مهمی بود؟

“هدف مقام اول است و نه چیز دیگری. هیچ موقعیت دیگری در جدول رده بندی نمی تواند به ما اجازه دهد تا به جاه طلبی خود دست پیدا کنیم، امیدوارم همه اعضای گروه آنچه را که لازم است برای رسیدن به آن انجام دهند.”

باشگاه هم به خودش امکانات می دهد. همانطور که دیدیم، حرفه ای شدن در همه سطوح صورت می گیرد. این نیز در تصمیم گیری شما هنگام امضای RWDM تاثیر داشت؟

“خوب است که می بینم RWDM به این شکل تکامل می یابد. به همین دلیل است که من برگشتم تا تجربیاتم را به باشگاه و گروه بیاورم. این یکی از دلایلی است که تیری دیلی برای گرفتن من آمده است. می دانم که باشگاه روی آنها حساب می کند. من تا حد امکان بر بسیاری از جوانان تیم نظارت می کنم. اگر بتوانم کمی از تجربیاتم را برای آنها بیاورم یا در هر زمینه ای به آنها کمک کنم، سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم. وظیفه من به عنوان یک پیرمرد است ( می خندد.)”

این لیگ برتر چلنجر را که به ویژه با آمدن تیم های زیر 23 سال در حال تغییر چهره است، چگونه می بینید؟

“من واقعا نمی دانم که این تیم های جوانان چه چیزی ارائه خواهند کرد، اما مطمئنا آنها یک بازی عالی با بازیکنان جوان و با استعداد ارائه خواهند کرد. در کنار آن، مدعیان زیادی برای کسب مقام اول وجود خواهند داشت، با تیم هایی که به خوبی تقویت شده اند. بقیه، برای من یک کشف خواهد بود، اما تنها یقینی که دارم این است که همیشه همه چیزم را برای برنده شدن خواهم داد، چه جوان و چه پیر.

آیا نمی توانید صبر کنید تا اولین بازی خود را در این استادیوم Machtens انجام دهید؟

“این چیز خاصی خواهد بود. من شک ندارم که هواداران از من استقبال خواهند کرد. بی صبرانه منتظر حضور در آنجا هستم تا دوباره این احساس خاص را تجربه کنم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *