برای رویدادهای رقص و موسیقی در تئاتر مارنی در بروکسل بلیط بگیرید

فصل فرهنگی آتی تئاتر مارنی مملو از نمایش هایی است که بازیگران و تأثیرگذاران بین المللی در آن نقش آفرینی می کنند، از تئاتر و رقص گرفته تا سیرک و موسیقی.

در میان 30 نمایشی که در محل دنج Ixelles صف کشیده اند، اجرای رقص Anon در 5 و 6 اکتبر است.تصویر بالا). کار جدید طراحی شده توسط هانموک یونگ، که قبلاً با شرکت Peeping Tom ساخته شده بود، این سوال را مطرح می کند: “زندگی برای دو بازمانده از یک دنیای پسا آخرالزمانی چگونه خواهد بود؟”

با پیرمردی که از مشکلات حافظه رنج می برد و نوه معلولش که با هم با زنی با بدن بیونیک روبرو می شوند آشنا شوید. صحنه برای شخصیت‌ها تنظیم شده است تا ضمن نمایش جوهره کرامت انسانی، قدرت درونی خود را به رخ بکشند.

یونگ به عنوان بسط فیلم رقص اوراگانو (10 انتخاب برتر جشنواره فیلم رقص سئول و جشنواره مستقل فیلم مونترال) در سال 2021، از میراث کره ای و تجربه فرهنگ غربی خود استفاده می کند تا نگرش های مخالف سلسله مراتب در جامعه را بررسی کند.

مارنی برای میزبانی از رویدادهای جاز، چه جشنواره هایی که صحنه اصلی آن است و چه کنسرت های صمیمی در بار، سنت دیرینه ای دارد. حضور در 13 اکتبر گروه فرفر (تصویر بالاگروهی که موسیقی با تأثیرات مدیترانه ای، از شیارهایی با طعم اسپانیایی تا ملودی های الهام گرفته از صداهای شمال آفریقا را اجرا می کند.

با انتشار EP جدید Calima که قرار است در 18 نوامبر منتشر شود، گروه سازهای Antwerp در حال حاضر در سراسر کشور تور می کنند.

تئاتر مارنی
Rue des Vergnies 25 (Ixelles)

پیروزی! یک جفت بلیط برای Anon در 6 اکتبر یا Farfar در 13 اکتبر. مشخصات خود را در زیر وارد کنید. اگر برنده شدید، یکشنبه (2 اکتبر) به شما ایمیل می‌زنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *