برنده فصل 10 Voice مشخص است: مردم به چه کسی رای دادند

پس از معرفی “Viens, we love یکدیگر” توسط اسلیمان – مربی افتخاری فینال (“این نمایش زندگی من را تغییر داد”) – با چهار فینالیست، اجراهای میدان نهایی یکی دیگر را دنبال کردند. استعدادهایی که با مربی یا انفرادی خود آواز می خوانند. یا ورود ژرمی ماکیزه، برنده فصل 9 صدای بلژیک و نماینده ما در یوروویژن با عنوان Miss You (بیش از یک میلیون استریم!) و همچنین سولا، با نام مستعار ثریا سلیمانی، فینالیست Slimane در فصل 7، او آمد تا اولین تک آهنگ خود (Maquiller) را که با مربی سابقش نوشته بود ارائه دهد. که همچنین از یک سورپرایز رونمایی کرد، یعنی تک آهنگ منتشر نشده جدید خود با عنوان “Dans le noir” (عنوانی نگران کننده در مورد مادرش). ناگفته نماند که یک The Voice Kids برای فصل آینده اعلام شده است.

دور اول این فینال: ولنتاین و الک عموم را اغوا می کنند

در این فینال فقط بینندگان حق حرف آخر را داشتند. و بین ولنتاین سرگیجه (که پرواز کرد – به معنای واقعی کلمه در حالی که روی جرثقیل آواز می خواند – روی ژان ژاک گلدمن)، سکینا شهری (با تابلوی استادانه اش در بازی شیطانی توسط کریس ایزاک)، یوفو الک (هنوز به همان اندازه در Rag’n چشمگیر است. ‘مرد استخوانی این بار) یا خواننده خوان بلک ام مستعار مایشا که با آهنگ من همیشه دوستت خواهم داشت توسط ویتنی هیوستون، ولنتاین و الک بودند که برای اولین بار در قسمت اول این فینال رای بیشتری به دست آوردند. بنابراین مربیان جدید این فصل 10، بلک ام با سکینا و کریستوف ویلم با مایشا به پایان رسید. اما اگر مجبور باشیم دوباره این کار را انجام دهیم، همانطور که بلک ام (که اعلام کرد آلبوم بعدی او Legend Black نام خواهد داشت)، دوباره این کار را انجام خواهیم داد!

دور دوم: و پیروزی به …

چه کسی از فینالیست تایف بارو (ولنتاین که “عشق دیگری” خود را تام اودل پوشش داد) و الک جادوگر (که “Hold me while you انتظار” لوئیس کاپالدی او را پوشش داد) از تیم Bj Scott رای مردم را به دست آورد. عملکرد خود را در عنوان شاخص خود را نشان می دهد؟ الک با 58 درصد در مقابل 42 درصد آرا برای ولنتاین. “از همه شما متشکرم، و از بهترین مربی من در تمام دوران از The Voice، بی جی اسکات، سپاسگزارم!”، الک با سرخوشی متعادل می کند. و برای نتیجه گیری: “سال آینده می بینمت!”

بنابراین، برنده فصل سالگرد The Voice Belgium با یک چک 10000 یورویی، یک تک آهنگ برای ضبط با یونیورسال بلژیک و مجموعه‌ای از هدایای چندرسانه‌ای از طرف حامی مالی بلژیکی ترک می‌کند. حرف آخر به بی جی اسکات خواهد رسید: “Vive la Belgique، فاحشه خانه!” بعد از روبرتو بلاروسا، دیوید مادی، لوران پاگنا، فلورنت براک، لورا کارتزیانی، تئوفیل رنیر، ولنتاین بروگنیون، شارلوت فورت با نام مستعار چارلز و ژرمی ماکیزه، نوبت الک برای برنده شدن قلاب بافی بلژیکی است. و بی جی اسکات، پس از لورا کارتزیانی و ژرمی ماکیزه، برای سومین فصل خود در 9 بازی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *