بلژیکی های خارج از کشور: با فائس، بوسی و فوکت، ریمز سنت اتین را به منطقه قرمز هل داد.

در حالی که متز به لطف گل دیدیه لامکل زه (50) در برابر آنجر، 1-0 پیروز شد، سنت اتین در خانه مقابل ریمز شکست خورد و به طور موقت جایگاه خود را به عنوان پلی آف به گرنات ها واگذار کرد. استفانوی ها گل ابتدایی را از مونتسی دریافت کردند (0-1، 2)، قبل از اینکه به لطف مانگالا (1-1، دوازدهم) به تساوی رسیدند، اما دومبیا سرانجام در وقت دوم برتری قطعی را برای ریمز به ارمغان آورد (1-2، 61e).

وات فاس و توماس فوکت از ابتدای بازی در خط دفاعی ریمز حضور داشتند و کل بازی را برای میهمانان بازی کردند، در حالی که ماکسیم بوسی در نیمه دوم وارد بازی شد.

در عین حال، ژیروندن بوردو نتوانست بهتر از یک تساوی مقابل لوریان (0-0) عمل کند. آنها در حال حاضر 28 امتیاز و تفاضل گل 41- دارند و در روز پایانی به معجزه نیاز دارند تا جایگاه پلی آف را قطعی کنند. در واقع، سن اتین، نوزدهم با 31 امتیاز و تفاضل گل 35- و متز، هجدهم و عملاً پلی آف، همچنین با 31 امتیاز و تفاضل گل 29- قبل از آنها قرار دارند.

این نتایج به لوریان، کلرمون و تروا اجازه می دهد تا علی رغم شکست های پذیرفته شده از دو تیم آخر و تساوی لوریان مقابل بوردو، حضور خود را در لیگ برتر فصل آینده تایید کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *