تالار شهر بروکسل از فوریه از بازدیدکنندگان برای تورهای بیشتر با راهنما استقبال می کند

دلفین رومانوس، معاون مدیر رویدادهای مهم بروکسل، اعلام کرد که تالار شهر باشکوه بروکسل از اول فوریه برای گردشگران، بازدیدکنندگان و ساکنان شهر بسیار قابل دسترس‌تر خواهد بود.

او گفت که با افتخار در یکی از معروف‌ترین میدان‌های اروپا، میدان بزرگ، ایستاده است، و هدف این است که تالار شهر را به “مکانی از میراث قابل دسترس برای عموم مردم تبدیل کند.”

رومانوس توضیح داد که برنامه این نیست که ساختمان را به موزه تبدیل کنیم – موزه شهر بروکسل در نهایت در مقابل در Maison du Roi قرار دارد.

شهردار بروکسل، فیلیپ کلوز، اولین بار این تغییر را در 16 دسامبر هنگام تشریح بودجه سال 2023 شهر اعلام کرد. او گفت که خدمات اداری شهرداری، از جمله دفتر خودش، به بروسیتی منتقل خواهد شد. این ساختمان کاملاً جدید بین Bourse و Place Sainte-Catherine قرار دارد.

این بدان معناست که مکان دیدنی بروکسل و مورد علاقه بازدیدکنندگان برای مقاصد گردشگری و همچنین مراسم عروسی و سایر رویدادهای خاص بیشتر در دسترس خواهد بود.

تالار شهر بین سال‌های 1401 تا 1455 ساخته شد و از سال 1998 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد. در حال حاضر می توان از آن بازدید کرد، اما فقط با یک راهنمای رزرو شده از قبل، چهارشنبه و یکشنبه. از فوریه، 27 گزینه تور در چهار روز – چهارشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه وجود خواهد داشت.

ساختمان گوتیک و گنجینه های آن را کاوش کنید

افزایش زمان بازدید به بازدیدکنندگان فرصت بیشتری برای کاوش در این ساختمان زیبای برابانت و سبک کلاسیک به سبک گوتیک می دهد که توسط مجسمه سه متری سنت مایکل در حال کشتن یک دیو ساخته شده است.

خوراکی‌های موجود در فروشگاه شامل نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی از هنرمندان مشهور، از جمله چارلز گیفز و جورج مینه، ملیله‌های «زندگی کلوویس»، نیم‌تنه‌های شهرداران بروکسل از سال 1830، و نقاشی‌های دیواری که نشان می‌دهد چگونه، قبل از پوشاندن سن، بروکسل تعداد بی‌شماری داشته است. کانال هایی به سبک بروژ و پل های زیبا.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند کشف کنند که کجا می‌توانند تونل‌های زیرزمینی را در زیر میدان بزرگ پیدا کنند و بدانند که آیا یکی از معماران شاهکار واقعاً خودکشی کرده و از بالای ناقوس می‌پرد، وقتی دید که برج در وسط قرار ندارد. ساختمان.

هنوز امکان بازدید از تالار شهر با قیمت قدیمی 8 یورو تا یک هفته دیگر وجود دارد. اما از 1 فوریه، بلیط تورهای با راهنما 15 یورو خواهد بود (تعرفه های کاهش یافته شامل 6 یورو برای کودکان تا 18 سال است).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *