تجارت پرسود Khaby Lame، پادشاه tiktokers

چه کسی خابی لم را متوقف خواهد کرد. در مدت کمی بیش از 2 سال، کسی که قبل از از دست دادن شغل خود به دلیل بیماری همه گیر و راه اندازی TikTok برای اشغال وقت خود در کارخانه ای در نزدیکی تورین کار می کرد، پادشاه شبکه اجتماعی چین شده است. یکی از پادشاهان تمام شبکه های اجتماعی با 200 میلیون مشترکی که در همه پلتفرم ها دارد.

در TikTok، او در زمان نگارش این مقاله نزدیک به 145 میلیون دنبال کننده دارد. این 2.5 میلیون بیشتر از یک هفته پیش است، در 23 ژوئن، زمانی که او به دنبال ترین tiktokeur تبدیل شد. و فکر کنید که آنها هنوز تنها 2 میلیون نفر بودند که او را در آوریل 2021 دنبال می کردند، درست قبل از اینکه تقلیدهای بی صدا او از نکات و ترفندها (هک های زندگی به زبان انگلیسی) سایر مشارکت کنندگان شروع به فرا ویروسی شدن کند. امروز کم بیننده ترین ویدیوهای او 10 میلیون بازدید دارد. محبوب ترین، بیش از 352 میلیون.

Il Fenomeno

حساب TikTok او 2.3 میلیارد لایک دارد! Khaby Lame جوان در تنها 22 سال سن به نام مستعاری که ایتالیایی ها به او داده بودند زندگی می کند: “il Fenomeno”.

و فقط در TiTok نیست که او با تقلیدهایش بسیار خشمگین است. او در اینستاگرام نیز نزدیک به 79 میلیون مشترک دارد. ده برابر بیشتر از مارک زاکربرگ. او همچنین موسس فیس بوک و مالک این پلتفرم را از سال 2012 از طریق متا طعنه زده بود. این یکی با لایک کردن نشریه اش به او چشمکی نزده بود.

ستاره ستاره ها

خبی لم از زمان ظهور سرگیجه‌آورش در شبکه‌های اجتماعی همه جا حضور دارد. او که طرفدار اسکوادرا آتزورا است، با ستاره یوونتوس، الساندرو دل پیرو ژست می گیرد و در ویدیویی که ورود مانوئل لوکاتلی به باشگاه را اعلام می کند، شرکت می کند. او را در کنار پل پوگبا، زلاتان ابراهیموویچ و یوسین بولت نیز دیده‌ایم، بدون اینکه همکاری‌هایش با رئال مادرید و وینیسیوس جونیور برزیلی را فراموش کنیم. از دستان فتیش سنگالی ها چه چیزی به بدنامی آن رونق جدی می دهد.

در آخرین جشنواره فیلم کن، او بخشی از هیئت داوران بود که جایزه Palme TikTok را به بهترین ویدیوهای کوتاه روی پلتفرم اهدا کرد. شریک این رویداد بدیهی است که TikTok این فرصت را از دست نمی دهد تا با پادشاه خود tiktokeur خوشبو شود. اگر او در شبکه های اجتماعی محبوب بود، تماشاگران جشنواره واقعاً از او به عنوان یک ستاره تجلیل نمی کردند…

نتفلیکس، آمازون پرایم، هوگو باس…

در پایان سال 2021، Business Insider ثروت Khaby Lame را 2 میلیون دلار تخمین زد. برخی دیگر اکنون این رقم را 5 میلیون عنوان می کنند. باید درک کرد که شخص علاقه مند می داند چگونه آنچه را که بدنامی برای او به ارمغان می آورد، به ثمر برساند. برای هر یک از پست های حمایت شده او، مشتریان او آماده هستند بین 5000 تا 200000 دلار بپردازند. و این بدنامی افراد زیادی را مورد توجه قرار می دهد. او درها را به روی برجسته ترین برندهای حال حاضر باز کرد: نتفلیکس و آمازون پرایم. اما همچنین Dream 11 یا Xbox.

خبی لمه از ابتدای سال به چهره هوگو باس نیز تبدیل شده است. هنگامی که پادشاه tiktokers دو بار از پله های کن بالا رفت، البته لباس آن توسط برند پوشیده شد.

{{4}}

او همچنین اولین کسی بود که سپتامبر گذشته در هفته مد میلان در کت واک ها ظاهر شد. نتیجه: 4 میلیارد برداشت در شبکه های اجتماعی در چهار روز برای هوگو باس. شکست ناپذیر! به اندازه کافی برای تحت الشعاع قرار دادن ستاره های دیگر استخدام شده برای کمپین مرتبط با 50 سالگی کوتوریست در جستجوی یک تصویر جوان شده: کندال جنر، رافائل واران، هایلی بیبر، جوآن اسمالز، خواننده رپ فیوچر و غیره. از این پس، Monsieur TikTok در همه جا نمایش داده می شود. در بسیار بسیار بزرگ بر روی دیوارهای کلیسای جامع میلان و با ما در بسیاری از پناهگاه های اتوبوس.

100000 فالوور در 2 ساعت!

به گزارش سایت goal.com، مشارکت مستقیم با TikTok و Instagram نیز در حال آماده سازی است. هر دو پلتفرم ویدیوهایی از Khaby Lame را در صفحات رسمی مربوطه خود و حتی یک هشتگ شخصی شده ارسال کردند.

هیچ کس تا به حال چنین افزایشی را در شبکه های اجتماعی تجربه نکرده است. تصور کنید که در زمان نوشتن این مقاله، Khaby Lame 100000 دنبال کننده در TikTok به دست آورد که از 144.7 میلیون به 144.8 میلیون مشترک افزایش یافته است. این در کمتر از دو ساعت کجا متوقف خواهد شد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *