تعداد تصادفات تصادفی در بروکسل هرگز بالاتر از این نبوده است

در سال 2019، 633 حادثه تصادف با جراحت در منطقه پایتخت بروکسل رخ داد، در حالی که 10 سال پیش، 522 مورد از این قبیل رخ داد.

مدیر عامل VIAS کارین ژنو به پلتفرم خبری منطقه ای بروکسل گفت: “ما باید در مورد این تحول بسیار نگران باشیم، زیرا سال 2021 هنوز یک سال کرونا بود. مهمان نوازی و بخش فرهنگی برای بخش زیادی از سال بسته بودند.”

هنوز مشخص نیست که این ارقام در سال جاری چگونه تغییر خواهند کرد. خانم ژنو گفت: “ما امیدواریم که روند فعلی ادامه پیدا نکند.”

یکی از دلایل احتمالی افزایش در سال گذشته می تواند افرادی باشد که برای صرف غذا و/یا نوشیدنی به خانه اعضای خانواده یا دوستان خود می روند.

“تصادفات ناشی از ضربه زدن و فرار اغلب توسط افرادی ایجاد می شود که تحت تأثیر الکل هستند. ما فرض می کنیم که افراد برای مهمانی به خانه اعضای خانواده یا دوستان خود رفته اند و سپس به خانه رفته اند.”

در حالی که این ارقام برای کل بلژیک نیز بالاست، این افزایش در بروکسل بسیار شدیدتر بود. ویاس می گوید که حوادث تصادف در شهرهای بزرگ مانند بروکسل بیشتر است زیرا سطح ناشناس بودن بیشتر از مناطق روستایی است.

عوامل دیگری غیر از مشروب که ممکن است راننده را مجبور به توقف کند، تحت تأثیر مواد مخدر، نداشتن گواهینامه رانندگی معتبر، نداشتن بیمه یا رانندگی با سرعت بیش از حد است.

خانم Genoe به Bruzz گفت: “توضیح دیگر این است که مجازات ها تشدید شده اند. اگر در عرض 3 سال سه تخلف رانندگی جدی مرتکب شوید، در خطر از دست دادن گواهینامه رانندگی خود هستید. اگر ممکن است این موضوع در مناطق شهری سنگین تر شود.”

مدیر عامل VIAS معتقد است که نصب دوربین های ANPR بیشتر راهی برای رسیدگی به این مشکل خواهد بود. “این تا حدودی احساس ناشناس بودن را کاهش می دهد. علاوه بر این، ما باید اطمینان حاصل کنیم که شانس دستگیر شدن بالا باقی می ماند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *