تقریباً نیم میلیون شب در ساحل در آخر هفته Whitsun اقامت می کنند

این ارقام روز دوشنبه توسط هیئت گردشگری فلاندرز غربی Westtoer منتشر شد. همانطور که در آخر هفته طولانی معراج در پایان ماه مه اتفاق افتاد، حدود 30 درصد از کسانی که یک شب در ساحل فلاندری اقامت داشتند، بازدیدکنندگانی از والونیا و بروکسل بودند.

اگرچه ارقام به طور کلی خوب هستند، با این وجود وقتی دقیق‌تر به آن‌ها نگاه می‌کنید، تصویری ترکیبی نشان می‌دهند. به عنوان مثال، نرخ اشغال بین 75٪ تا 80٪ برای هتل های ساحلی در طول تعطیلات آخر هفته Whitsun، 10٪ کمتر از آن در تعطیلات آخر هفته معراج بود.

یکی از نمایندگان Westtoer به آژانس مطبوعاتی Belga گفت: «آب و هوای نسبتاً ناپایدار مطمئناً ارتباط زیادی با آن داشت. با این حال، وضعیت از مکانی به مکان دیگر متفاوت بود، برخی از هتل‌ها ارقام ثابتی را گزارش کردند و برخی دیگر کاهش جزئی در اشغال را گزارش کردند.

در حالی که گردشگران از والونیا و بروکسل هنوز 30 درصد از رزروهای آخر هفته گذشته را تشکیل می دادند، آنها در استراحتگاه های ساحلی ما نسبت به دوره تعطیلات عید پاک کمتر حضور داشتند. سپس 40 درصد از اقامت های اضافی توسط گردشگران از دو منطقه دیگر بلژیک رزرو شد. در طول تعطیلات آخر هفته Whitsun، بسیاری از صاحبان خانه های دوم برای لذت بردن از دریا، شن و ماسه و سایر لذت های استراحتگاه های ساحلی ما به آنها مراجعه می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *