تور ایتالیا: رها شدن تام دومولن در مرحله چهاردهم

مرد هلندی که در ساعت 19:08 با پیراهن صورتی در ابتدای استیج در رده 31 قرار گرفت، چند روزی بود که از کمرش شاکی بود. طولی نکشید که روز شنبه عقب ماند. تام دومولن پس از تجربه یک روز بدون حضور در مرحله چهارم اتنا، اعلام کرده بود که این هفته دچار مشکلات کمری جدیدی شده است، مشکلاتی که او را در آغاز سال در تور امارات رنج می‌برد.

تام دومولن در تور ایتالیا در سال 2017 برنده شد و سال بعد در ژیرو و تور به مقام دوم رسید. او سپس از یک آسیب جدی زانو رنج برد که باعث شد بیش از یک سال بین ژوئن 2019 تا آگوست 2020 از ورزشگاه دور بماند. تام دومولن که از نظر ذهنی تحت فشار بود، در ژانویه 2021 رقابت را متوقف کرد. قهرمان جهان در تایم تریل 2017 در ژوئن بازگشت. 2021 اما از آن زمان هرگز به سطحی که او را به یکی از چهره های پیشرو در دوچرخه سواری جاده تبدیل کرده است، بازنگشته است. تنها پیروزی او از مرحله بیستم تور در سال 2018، عنوان قهرمانی او در تایم تریل هلند در سال گذشته است.

پس از بازنشستگی دومولن، 159 سوارکار در پلوتون این 105 ژیرو باقی مانده است. جاکومو نیزولو ایتالیایی (اسرائیل – فناوری برتر)، سیس بول هلندی (DSM) و الکساندر کریگر آلمانی (Alpecin-Fenix) صبح شنبه شروع نکردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *