خاطرات پنجره نقل و انتقالات (25/06): زمین برای بارسا در پرونده کونده آزاد است، استرلینگ راهی چلسی می شود.

مثل هر تابستان، روزنامه نقل و انتقالات ما برگشته است! در حالی که منتظر چت تعاملی ما هستید که داغ ترین ساعات این پنجره نقل و انتقالات را متحرک می کند، اطلاعات ضروری پنجره نقل و انتقالات را هر روز در لایو ما پیدا کنید. اگر اخبار این جمعه را از دست دادید، می توانید با مراجعه به اینجا همه چیز را دنبال کنید.

رشته اطلاعات:

– ساعت 3 بعد از ظهر: بارسلونا از نظر جذب نیرو بیشتر و بیشتر مطمئن است ژول کونده. به گزارش روزنامه اسپورت، ملی پوش فرانسوی به کاتالان ها توضیح داده که منتظر پیشنهاد آنهاست. مزیت دیگر آبی اناری ها: به نظر می رسد چلسی اکنون به سمت پیست ماتییس دی لیخت حرکت می کند و مسیر کونده را رها می کند. جاده سلطنتی حالا برای بارسا در این پرونده؟

– ساعت 3 بعد از ظهر: حکیم زیچ طبق اطلاعات فابریزیو رومانو می تواند به میلان بپیوندد. چلسی و توخل تمایل دارند که او را در تابستان جدا کنند.

– 2:45 بعد از ظهر: پس از سادیو مانه، راهی بایرن مونیخ شد. محمد صلاح او همچنین می تواند لیورپول را ترک کند؟ به گزارش سان، قرمزها مهاجم خود را برای فروش گذاشته اند. رهبران باید قیمت این مصری را 70 میلیون یورو تعیین می کردند، او که تنها یک سال از قراردادش در لبه مرسی باقی مانده است.

– 12:50 بعد از ظهر: طبق گزارش تلگراف، توماس توخل با شما تماس می گرفت رحیم استرلینگ تا او را متقاعد کند که فصل آینده به چلسی بپیوندد. آبی ها در آستانه ارائه پیشنهادی غول پیکر بین 58 تا 70 میلیون یورو به منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن این مهاجم انگلیسی هستند.

– 12:00 بعد از ظهر: مالی حبیب کیتا (20 ساله) تا پایان فصل به کورتریک از لیون قرضی است.

– 11:30 صبح: مهاجم benik afobe برخلاف آنچه امروز صبح همکاران ما از Laatste Nieuws گفتند، به بروژ نخواهم رفت. معامله در آخرین لحظه از بین رفت. بنابراین باشگاه به دنبال مهاجم دیگری است.

– 10.20 صبح: موسکرونای سابق Taiwo Awoniyi با ناتینگهام فارست ارتقا یافته قرارداد امضا کرد. مهاجم نیجریه ای با 20.5 میلیون یورو از یونیون برلین می آید. او فصل گذشته در 31 بازی لیگ 15 گل به ثمر رساند.

– ساعت 10:00: گردش در پرونده سون باتمن ? به نقل از روزنامه L’Équipe، هلندی ها در نهایت نزدیک به میلان باید به نیوکاسل بپیوندند. انتظار می رود سرخابی ها برای تضمین خدمات این مدافع به لیل 40 میلیون یورو بپردازند.

– 9:45 صبح: رئال مادرید نیروی کار خود را کاهش می دهد. طبق گزارش موندو دپورتیوو، لوکا یوویچ به فیورنتینا قرضی خواهد رفت راینیر به بنفیکا نزدیک است و کوبو به رئال سوسیداد نزدیک می شود.

– 9:30 صبح: کلوب بروژ همچنان در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال است: پرونده benik afobe طبق گفته مطبوعات هلندی زبان در شرف تکمیل است، اما مردم بروژ در حال پیشروی در اهداف بعدی خود هستند. بلاو زوارت به دنبال یک هافبک میانی و یک وینگر برای جایگزینی نوآ لانگ هستند. به گزارش HLN، سوئیس کاستریوت ایمری (21 ساله، Servette FC) و یونانی کریستوس تزولیس (20، نوریچ) دو مسیر بتنی هستند.

– 9:20 صبح: آنتورپ می خواهد به هر قیمتی از آن جدا شود دیدیه لامکل زی به گزارش Nieuwsblad، تابستان امسال. این بازیکن کامرونی که از قرضی خود به متز بازگشته است، هنوز قراردادی یک ساله با بوسویل دارد اما احتمالاً آینده ای در آنجا وجود ندارد. او در حال حاضر با امیدها تمرین می کند.

– 9:15 صبح: مدافع بلژیکی زیمنس ووت هلند و PEC Zwolle را ترک می کند و فصل آینده به اسلووان براتیسلاوا در اسلواکی می رود. او قراردادی سه ساله امضا کرد.

– 9:10 صبح: سنت تروند وام را با اختیار خرید از وسط آنتورپ دریافت کرد. فرانک بویا. فصل گذشته این بازیکن کامرونی به صورت قرضی به زولته وارگم واگذار شد.

– 9:05 صبح: فابریزیو رومانو، روزنامه نگار از توافق شفاهی آرسنال و منچسترسیتی برای انتقال جبرئیل عیسی در توپچی ها باشگاه لندنی برای تضمین خدمات مهاجم برزیلی باید 52 میلیون یورو بپردازد. مدیران آرسنال اکنون در حال مذاکره با طرف این بازیکن برای نهایی کردن این انتقال هستند.

– 8:50 صبح: وینگر بلژیکی جیسون لوکیلواو که در اندرلخت تمرین کرده است، D1 لهستان و گورنیک لچنا را که فصل گذشته در آنجا بازی می کرد، ترک کرد و به اسپارتا روتردام که در اردیویسه فعال بود، پیوست. این بازیکن 23 ساله اهل بروکسل قراردادی دو فصلی با گزینه سوم امضا کرده است.

– 8:35 صبح: هنوز در بارسلونا، روزنامه L’Équipe به بررسی وضعیت فرانسوی ها پرداخت. عثمان دمبلهکه هنوز تمدید نکرده است، همچنان در حال مذاکره با مدیران بلوگرانا است اما دو طرف نمی توانند به توافق برسند. در کنار او، ساموئل اومتیتی بیشتر از همیشه در حال حرکت است. بازگشت به لیون منتفی است اما این مدافع در حال جذب ایتالیا است.

– 8:20 صبح: بایرن مونیخ قیمت انتقال را تعیین می کرد. رابرت لواندوفسکی طبق اطلاعات روزنامه اسپورت 40 میلیون یورو. باشگاه باواریایی همچنان امیدوار است که ستاره لهستانی علیرغم تمایلش برای جدایی بماند. تا کنون باشگاه بارسلونا 40 میلیون یورو به بایرن پیشنهاد داده است، اما احتمالاً باید پیشنهاد خود را به سمت بالا بازبینی کند تا بتواند خدمات قطبی را تضمین کند.

– ساعت 8:00: مدافع میانی جان کرال (23، Hradec Králové) به Eupen می رسد. چک برای سه فصل با پانداها قرارداد امضا کرد.

– 7:30 صبح: سباستیانو اسپوزیتو به اندرلخت نزدیک می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *