خانوارهای فلاندری به قبض انرژی 10000 یورویی چشم دوخته اند

قیمت ها در بازار آتی گاز TTP در آمستردام هفته گذشته بالا رفت. دیتر جونگ، کارشناس انرژی، پیشنهاد می‌کند که قبض‌های سالانه گاز و برق برای خانواده‌های روزمره می‌تواند از ۱۰۰۰۰ یورو نیز فراتر رود.

جونگ می گوید در حال حاضر راه های کمی برای فرار از افزایش قیمت وجود دارد. سرمایه گذاری در پنل های خورشیدی نتیجه خواهد داد. تغییر به قرارداد انرژی با قیمت ثابت چالش برانگیز به نظر می رسد. در حال حاضر تنها یک بازیکن، لومینوس، در حال حاضر قراردادهایی با قیمت ثابت ارائه می‌کند و جونگ می‌گوید این قراردادها به دنبال قیمت‌های عمده فروشی بالاتر در سپتامبر خواهد بود.

امروز قیمت تحویل گاز طبیعی در ماه سپتامبر 19 درصد تحت بالاترین سطح هفته گذشته کاهش یافت زیرا ذخایر گاز آلمان راحت‌تر از آنچه تصور می‌شد دوباره پر می‌شود. تا پایان سپتامبر 85 درصد از ظرفیت ذخیره سازی گاز آلمان به طور کامل فشار قیمت ها را کاهش خواهد داد.

اما کاهش امروز قیمت چیزی در مورد مسیری که کارشناسان معتقدند بازار را نشان می دهد. بیم آن می رود که این افت، نفس راحتی از بازاری باشد که قیمت ها به طور غیرمنطقی بالاست. Panic بازار را در اختیار دارد و برخی از احزاب حاضرند هر بهایی را برای ذخیره سازی پیش از زمستان اروپا بپردازند. به نظر می رسد عدم اطمینان در مورد آینده برای مدتی آینده باعث افزایش قیمت ها خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *