خطوط هوایی بروکسل گزینه های جبران کربن خود را برای مسافران بهبود می بخشد

این شرکت اعلام کرده است مسافرانی که با خطوط هوایی بروکسل پرواز می کنند اکنون می توانند نحوه جبران انتشار کربن را هنگام رزرو پرواز انتخاب کنند.

اگرچه سیستم جبران CO2 قبلاً توسط شرکت هواپیمایی استفاده می شد، اما برای مشتریانی که مجبور بودند به وب سایت دیگری مراجعه کنند، دشوار بود.

مسافران تشویق می شوند از پروژه های اختصاصی زیست محیطی با یک سیستم راحت تر با یک کلیک حمایت کنند. آنها سه گزینه برای پرواز بی‌نظیر کربن دریافت می‌کنند: استفاده از سوخت هوانوردی پایدار (SAF)، حمایت از پروژه‌های تایید شده حفاظت از آب و هوا از طریق myclimate یا ترکیبی از هر دو.

برای راحت‌تر کردن استفاده از آن، می‌توان این گزینه را هنگام رزرو انتخاب کرد، به جای انتخاب سفر با چمدان اضافی. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: پرداخت هنگام خرید بلیط هواپیما انجام می شود.

این طرح شامل همه کسانی است که با خطوط هوایی گروه لوفت هانزا پرواز می کنند: اتریش، سوئیس و لوفت هانزا، و همچنین خطوط هوایی بروکسل. به مسافران به عنوان انگیزه ای برای استفاده از این برنامه، وضعیت اضافی و مایل جایزه ارائه می شود.

پیتر گربر، مدیر اجرایی خطوط هوایی بروکسل، گفت: «ما می‌خواهیم تا حد امکان خنثی کردن انتشار CO2 پروازشان را برای مشتریانمان آسان کنیم. تاکنون، کمتر از 1٪ از رزروکنندگان آنلاین از گزینه طولانی مدت ما برای پرواز بی‌نظیر کربن استفاده می‌کردند. با ادغام مستقیم گزینه‌ها در معامله رزرو، مطمئن هستم که به میزان قابل توجهی مسافران خود را متقاعد خواهیم کرد که بدون CO2 پرواز کنند و از این طریق به سفرهای هوایی پایدارتر کمک کنند.

به گفته سخنگوی کیم دنن، از زمان راه‌اندازی این گزینه در وب‌سایت خود در پنجشنبه گذشته، خطوط هوایی بروکسل نرخ تبدیل اولیه تقریباً 7 درصدی را بالاتر از هدف اولیه خود یعنی 5 درصد مشاهده کرده است.

اگرچه طرح‌های خنثی کربن توسط شرکت‌های هواپیمایی در سراسر جهان راه‌اندازی شده است، اما موضوع بحث بوده است. Business Traveller راهنمای برنامه های مختلفی را که توسط بسیاری از آنها از جمله شرکت بلژیکی ارائه می شود، منتشر کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *