دامپزشکان فلاندرز شرقی جایزه بین‌المللی را برای «گربه‌پسندترین تمرین» دریافت کردند

دکتر Jacqueline van der Esch یکی از دامپزشکان است که در De Witte Raaf در Lede کار می کند. او به VRT News گفت که بسیار خوشحال و مفتخر است که این تمرین یک جایزه بین المللی دریافت کرده است. او در ادامه توضیح داد که چگونه این اتفاق افتاده است.

“از سال 2018 ما به عنوان یک دامپزشکی دوستدار گربه شناخته شدیم. از آنجایی که این نوع شناخت برای 10 سال وجود دارد، تصمیم گرفتیم در مسابقه بین المللی شرکت کنیم. ما فیلمی را ارسال کردیم که تمام مراحلی را که برای ساختن معرفی کرده ایم نشان می دهد. برای گربه ها در حین مشاوره تا حد امکان خوشایند است.مثلاً در حین گرفتن فشار خون، نمونه خون یا نمونه گیری ادرار، لیس خاصی داریم که با غذا آغشته می کنیم تا حواس گربه ها پرت شود. دکتر ون در اش به VRT News گفت که بسیار تحت فشار هستند، این یک راه خوب برای آرام کردن آنها است.

تشک مخصوص لیسیدن روشی نیست که گربه ها را راحت کند. دامپزشکان فلاندری شرقی نیز از درمان با فرمون استفاده می کنند. دکتر ون در اش به VRT News گفت: “در سرتاسر تمرین پخش کننده های حاوی فرمون وجود دارد. این باعث آرامش گربه ها می شود. ما همچنین آنها را روی حوله هایی که هنگام معاینه آنها استفاده می کنیم اسپری می کنیم. این واقعا به آرامش آنها کمک می کند.”

علاوه بر این، سگ‌ها و گربه‌هایی که از این مکان‌ها بازدید می‌کنند تا حد امکان دور نگه داشته می‌شوند.

“سگ ها وقتی با حیوانات دیگر هستند استرس کمتری را تجربه می کنند، این در مورد گربه ها بسیار متفاوت است. به همین دلیل بسیار مهم است که آنها را تا حد امکان از هم دور نگه دارید. ما در حال ساخت یک ساختمان جدید هستیم و مناطق مشاوره جداگانه و حتی وجود دارد. اتاق‌های انتظار مجزا برای سگ‌ها و گربه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

همه اینها باعث شده است که De Witte Raaf در Lede به گربه‌پسندترین دامپزشک جهان تبدیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *