در اینجا طرح تحرکی است که در منطقه لیژ در طول لیژ-باستوگن-لیژ اجرا شده است.

دوستداران دوچرخه سواری در این یکشنبه، 24 آوریل، یک ضربدر را در تقویم خود علامت گذاری کرده اند… مانند هر سال، قدیمی ترین افسانه ای کلاسیک، لیژ-باستون-لیژ، از شهر پرشور راه اندازی می شود و در پایان باز خواهد گشت. بعد از ظهر، در خیابان های لیژ، پس از طی کردن 257.5 کیلومتری این مسیر پیچیده توسط دوچرخه سواران و عبور از چندین تپه افسانه ای در منطقه.

در خیابان‌های شهر داغ، این ترافیک است که سعی می‌کند «گیر نکند». پلیس در منطقه لیژ در واقع تغییرات عمده ترافیکی را از جمعه 22 آوریل اعلام کرده است.

از جمعه 22 آوریل 2022 ساعت 12 بعد از ظهر تا یکشنبه 24 آوریل 2022 ساعت 9 بعد از ظهر، منطقه Vennes:

– توقف و پارک وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود، “به جز وسایل نقلیه مجاز” بلوار Emile de Laveleye، در امتداد ساختمانها و در میانه در

روبرو، در خدمت بلوار بین ساختمان شماره 191 و خیابان پل-ژوزف دلکلوش.

– تردد برای همه رانندگان ممنوع خواهد بود، به جز خیابان ترافیک محلی PaulJoseph Delcloche، که از خیابان des Vennes شروع می شود.

– توقف و پارک وسایل نقلیه در خیابان Paul-Joseph Delcloche، در دو طرف، برای 15 متر اول از بلوار Emile de Laveleye ممنوع خواهد بود.

از شنبه 23 آوریل 2022 ساعت 7 صبح تا یکشنبه 24 آوریل 2021 ساعت 9 بعد از ظهر، منطقه Vennes:

– تردد برای هر راننده Quai des Ardennes برای 2 خط سایت TEC خود در بخش بین پل Fétinne و پل Belle-Ile ممنوع خواهد بود. – توقف و پارک وسایل نقلیه در امتداد Quai des Ardennes ممنوع خواهد بود

ساختمان‌ها، در بخش آن بین بلوار Emile de Laveleye و خیابان تورین، و همچنین روبروی کیوسک قدیمی، در سمت Ourthe، روبروی خیابان Chaudfontaine، و همچنین بلوار Emile de Laveleye، در دو طرف، در بخش آن. بین Quai des Ardennes و خیابان Reine Elisabeth. پارکینگ نیز ممنوع است: خیابان لوندرس، در دو طرف، در بخش آن بین کوی د آردن و خیابان لوکزامبورگ.

شنبه 23 آوریل 2022 از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر، منطقه Vennes:

– توقف و پارک وسایل نقلیه در Quai des Ardennes، در بخش آن بین Pont de Fétinne و Pont des Grosses Battes ممنوع خواهد بود. خیابان آلبرت ماهیلس، در منطقه خدماتی آن بین خیابان لوکزامبورگ و کوی د آردن. خیابان د شوفونتین، خیابان پاریس، خیابان تورین، خیابان آمبلیو، خیابان هوبر دساموره، در هر دو طرف، در 20 متری اول از کوای د آردن، برای ایجاد مناطق ایمنی و دوربرگردان در جاده‌ها ترافیک دو طرفه.

شنبه 23 آوریل 2022 از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر، منطقه Vennes:

– تردد برای همه رانندگان در Quai des Ardennes، در بخش آن بین Pont de Fétinne، Rue des Vennes و Pont des Grosses Battes ممنوع خواهد بود. Quai Mativa، برای رمپ دسترسی به Quai des Ardennes. خیابان لوندرس، در بخش بین کوی د آردن و خیابان رینه الیزابت. بلوار Emile de Laveleye، در بخش خود بین Qui des Ardennes و خیابان Reine Elisabeth، پل Belle-Ile، از quai des Vennes.

– تردد برای همه رانندگان ممنوع خواهد بود، “به جز ترافیک محلی”، شریان “بن بست” علامت گذاری می شود و تردد در هر دو جهت خیابان Chaudfontaine، خیابان پاریس، از خیابان لوکزامبورگ به سمت Quai des Ardennes مجاز خواهد بود. ; Rue de Turin، Rue de l’Amblève، از خیابان Reine Elisabeth به سمت quai des Ardennes شروع می شود. خیابان Hubert Désamoré، از خیابان des Vennes به سمت Quai des Ardennes شروع می شود.

انحرافات و برنامه های ترانزیت بین 10 صبح تا 7 بعد از ظهر: با توجه به بسته شدن Quai des Ardennes بین پل های Grosses Battes و Fétinne، مسیرهای انحرافی برای دسترسی به مرکز خرید Belle-Ile ایجاد می شود: – ترافیک از de Chêne خواهد بود. از طریق Rue des Vennes و پل Grosses Battes تغییر مسیر داده تا از طریق دسترسی های سمت A602 به سایت برسید. – ترافیکی که از پل Fragnée و خیابان Mahiles می آید از طریق میدان Gramme و quai du Condroz جهت دسترسی به سایت هدایت می شود.

یکشنبه 24 آوریل 2022 از ساعت 5 صبح تا 9 بعد از ظهر، منطقه Vennes:

– تردد برای همه رانندگان ممنوع خواهد بود: Quai des Ardennes، در بخش خود بین Pont de Fétinne، Rue des Vennes و Pont des Grosses Battes. Quai Mativa، برای رمپ دسترسی به Quai des Ardennes. خیابان لوندرس، در بخش بین کوی د آردن و خیابان رینه الیزابت. بلوار Emile de Laveleye، در بخش آن بین Qui des Ardennes و خیابان Reine Elisabeth. پل Belle-Ile که از Quai des Vennes حرکت می کند. – تردد برای تمامی رانندگان «به استثنای ترافیک محلی» ممنوع خواهد بود. شریان به عنوان “بن بست” مشخص خواهد شد و تردد در هر دو جهت مجاز خواهد بود: خیابان د Chaudfontaine. خیابان پاریس، از خیابان لوکزامبورگ به سمت کوی د آردن. خیابان تورین؛ خیابان د l’Amblève، در ابتدای خیابان Reine Elisabeth به سمت quai des Ardennes. خیابان Hubert Désamoré، از خیابان des Vennes به سمت Quai des Ardennes شروع می شود.

– توقف و پارک وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود: Quai des Ardennes، در بخش آن بین Pont de Fétinne و Pont des Grosses Battes. خیابان آلبرت ماهیلس، در منطقه خدماتی آن بین خیابان لوکزامبورگ و کوی د آردن. خیابان د Chaudfontaine; خیابان پاریس؛ خیابان تورین؛ خیابان آمبلیو; خیابان Hubert Désamoré، در دو طرف، در 20 متری اول از Quai des Ardennes، برای ایجاد مناطق ایمنی و دوربرگردان در جاده‌های دارای ترافیک دو طرفه.

یکشنبه 24 آوریل 2022 از ساعت 7 صبح تا 11 صبح، در مسیر شروع مسابقه:

– توقف و پارک وسایل نقلیه با علائم جاده ای E3 ممنوع خواهد بود: – خیابان گراند پر، در دو طرف جاده، در بخش آن بین خیابان بوفرایپونت و خیابان دمبورگ. – خیابان d’Embourg، در دو طرف جاده.

یکشنبه 24 آوریل 2022 از ساعت 7:00 صبح تا 9:00 بعد از ظهر، در نزدیکی Parc de la Boverie:

– توقف و پارک وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود، “به جز وسایل نقلیه مجاز” Square Jean Rey و Allée Choppin. خیابان دو پارک، 60 متر در امتداد پارک د لا بووری، از میدان ژان ری شروع می شود. Parc de la Boverie، برای مسیر دسترسی به پارک در سمت موزه، در دو طرف، از خیابان du Parc به موزه. – تردد برای همه رانندگان ممنوع خواهد بود، “به جز وسایل نقلیه مجاز”: Square Jean Rey و Allée Choppin. پارک د لا بووری، از خیابان دو پارک تا موزه.

یکشنبه 24 آوریل 2022 از ساعت 9:00 صبح تا 10:30 صبح، در مسیر شروع مسابقه:

– در طول عبور کاروان تبلیغاتی، عبور از پلوتن دوندگان و وسایل نقلیه مسابقه، تردد برای همه رانندگان ممنوع خواهد بود: کوی د آردن، پل Chênée، خیابان د لا استیشن، بلوار د Beaufraipont، خیابان گراند پره. ، خیابان d’Embourg، مسیر Ardennes به سمت EMBOURG.

یکشنبه 24 آوریل 2022 از ساعت 5 صبح تا 9 بعد از ظهر، در Angleur و Sart-Tilman:

– تردد برای تمامی رانندگان «به استثنای ترافیک محلی» ممنوع خواهد بود. شریان به عنوان “بن بست” مشخص می شود و تردد در هر دو جهت مجاز خواهد بود: خیابان Garde-Dieu، در بخش خود بین خیابان د لا دیم و کوی گلوسنر.

یکشنبه 24 آوریل 2022 از ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر، در Angleur و Sart-Tilman:

– تردد برای همه رانندگان ممنوع خواهد بود: rue de l’Aunaie; خیابان دو سرت-تیلمان، در بخش خود بین خیابان آنایی و میدان مارکوپولو. بلوار du Rectorat، در بخش خود بین دوربرگردان Marcel Florkin و خیابان de l’Aunaie. بلوار کولونستر، در بخش آن بین خیابان عونیه و دوربرگردان مارسل فلورکین؛ مسیر N63 du Condroz به سمت لیژ از محدوده شهرداری Boncelles تا میدان مارکوپولو، در تقاطع خیابان du Sart-Tilman و Corniche Saint-Jacques. N63 Route du Condroz، در بخش آن بین Avenue du Pré Aily و Rue d’Ougrée. خیابان Emile Verhaeren، در بخش خود بین پیچ به چپ به سمت خیابان Vaudrée و Rue D’ougrée. خیابان d’Ougrée، در بخش خود بین خیابان Auguste Joiret و Qui Joseph Wouters، برای جهت Ougrée به سمت لیژ و همچنین در بخش خود بین خیابان Bossy و مسیر du Condroz، برای جهت Liège به سمت Angleur. Quai Joseph Wouters; Quai Gloesner، برای جهت ترافیک Angleur به Liège. پل Fragnée; گرم مربع؛ پل فتین

به منظور امکان دسترسی، هم در داخل و هم از خارج، به منطقه Angleur در طول دوره های بسته شدن هرمتیک سایت مسابقه، ترافیک در هر دو جهت مجاز خواهد بود و سرعت به 30 کیلومتر در ساعت محدود می شود: Avenue du Théâtre de Verdure و خیابان آگوست ژوره، بین خیابان هتل د ویل و خیابان اوگره.

یکشنبه 24 آوریل 2022، در خط پایان مسابقه:

– بسته شدن هرمسی کل مسیر مسابقه و رسیدن مسابقات مختلف. تردد برای همه رانندگان ممنوع خواهد بود، به جز ترافیک محلی: Corniche Saint-Jacques، در بخش خود بین میدان مارکوپولو و خیابان د لا بل ژاردینیر. خیابان خوشگل ژاردینیر. انحرافات و مسیرهای ترانزیت بین ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر: بیمارستان CHU هم از طریق خیابان تیلف و بلوار دو رکتورات و هم از طریق خیابان دو ویو فرنه و خیابان هوپیتال (دسترسی اضطراری) در دسترس خواهد بود. از رانندگانی که از ساحل راست Meuse به سمت لیژ/آنگلور می‌روند، خواسته می‌شود که از طریق اسکله Mickiels و پل Ougrée از Meuse عبور کنند. اسکله های ساحل سمت چپ میوز همیشه باز خواهند بود، به استثنای یکشنبه بازار در La Batte که تا ساعت 6 بعد از ظهر بسته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *