دفورنی پس از افراط هواداران در سرائینگ سرنگون شد: “ما ناامیدی را درک می کنیم، اما رسیدن به این موضوع ناراحت کننده است.”

هازارد: در این دیدار بیش از هفته گذشته مستحق پیروزی بودیم. اگر هر دو بازی را مثل امروز انجام می دادیم، حتماً صعود می کردیم. ما یک مسابقه را از دست می دهیم و این همان چیزی است که برای صعود هزینه دارد. در بازی رفت خیلی به حریف احترام گذاشتیم اما امروز تمام تلاشمان را کردیم. خجالت آوره. ما واقعاً این پیروزی را می خواستیم، اما به آن نرسیدیم. خجالت آور است که به آن پایان دهم، من هنوز طعم تلخی دارم.

دفورنی: اتفاقی که در پایان مسابقه افتاد ناراحت کننده است. شرم آور است و برای تصویر ورزش خوب نیست. ما از کووید با استادیوم های خالی برمی گردیم و اکنون این را می بینیم. ما می دانیم که هواداران خوبی داریم، آنها هرگز ما را ناامید نمی کنند. ناامیدی وجود داشت، بهانه نیاورید، اما من می توانم آن ناامیدی را درک کنم. در مورد بازی، ما سرائینگ را بیشتر از بازی رفت اذیت کردیم، اما ایرادی پیدا نکردیم. می دانستیم که پشتمان به دیوار است، اما سال آینده برمی گردیم. ما فقط می توانیم خودمان را سرزنش کنیم.

دابیلا: امروز کمتر آسان بود، اما این طبیعی است، زیرا آنها ما را مطالعه کردند. این بخشی از بازی است. ادامه دادن احساس خوبی دارد. در ماه های اخیر پیچیده بود، اما ما به خودمان ایمان داشتیم، به حفظ اعتقاد داشتیم و امروز انجام شد. فقط کار نتیجه می دهد و امیدواریم فصل آینده فصل آرام تری داشته باشیم.

میکاوتادزه: من حرفی ندارم، ارتباط با مردم باورنکردنی بود. ما برای خودمان، برای هواداران، باشگاه، همه چیز را می خواستیم. این فقط سرگرم کننده است، اکنون زمان جشن گرفتن است. آنها بازیکنان هجومی ما را خوب خنثی کردند، خوب بازی کردند اما ما هم جواب دادیم. نمی دانم سال آینده آنجا باشم یا نه، خواهیم دید.

گارسیا: این لزوماً یک تسکین است، یک رهایی. احساس می کنم سزاوار آن است. ما برای مدتی مستحق بهتری بودیم نه فقط در این دو بازی. ما خوشحالیم زیرا در مسابقاتی که نیاز داشتیم پیروز شدیم: بازی مقابل بیرشوت که بازی پلی آف را برای ما تضمین کرد، پیروزی مقابل استاندارد که تاریخی است و اکنون بازی های پلی آف. من می خواهم از جوردی کاندوم تشکر کنم، زیرا او کسی بود که شش ماه اول تیم را در اختیار داشت، این نگهداری نیز برای اوست. از زمانی که در ژانویه وارد شدم، همیشه به حفظ اعتقاد داشتم. ما باشگاه کوچکی هستیم و هرگز فصلی آرام نخواهیم داشت. ما باشگاه اقماری متز هستیم، امروز هم می خواهم از آنها تشکر کنم. هنوز چیزهای زیادی برای بهبود در باشگاه وجود دارد، در زیرساخت. فصل بعد باید دوباره بجنگیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *