“دو بار دیگر افزایش 2 درصدی دستمزد در سال جاری”

تورم قیمت‌ها، نرخی که قیمت‌ها با آن افزایش می‌یابد، قرار است در سال جاری باعث دو افزایش 2 درصدی دیگر شود، اگرچه ممکن است تمام نقدینگی اضافی تا سال 2023 محقق نشود. این خبر خوبی برای کارگران بخش دولتی، مستمری بگیران و مدعیان است که به طور خودکار این افزایش را دریافت می کنند. اکثر کارگران بخش خصوصی نیز سود خواهند برد، اما نحوه افزایش آنها توسط بخش اشتغال آنها تعیین می شود.

انتظار می‌رود این افزایش‌ها در ماه‌های اکتبر و دسامبر آغاز شود. اگر تورم آستانه جدیدی را در اکتبر کاهش دهد، حقوق بازنشستگی و کمک هزینه ها در نوامبر افزایش می یابد و دستمزدهای بخش دولتی در دسامبر افزایش می یابد.
اگر در ماه دسامبر دوباره از آستانه عبور شود، حقوق بازنشستگی و کمک هزینه ها در ژانویه و دستمزدهای بخش دولتی در فوریه افزایش می یابد.

اگر این پیش‌بینی محقق شود، امسال پنج افزایش ۲ درصدی ایجاد می‌شود. انتظار می رود دو بار دیگر در سال آینده در ماه های فوریه و جولای آغاز شود.

افزایش نرخ ها با تورم سرسام آور مرتبط است که در ماه جولای به 9.94 درصد رسید – بالاترین نرخ از دهه هفتاد. تورم در سپتامبر، اکتبر و دسامبر به بالای 10 درصد تعیین شده است. تورم 9.4 درصدی برای سال 2022 پیش بینی می شود که در سال آینده به 6.5 درصد کاهش می یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *