دو بلژیکی برنده فینال اکسپرس پکن شدند!

On انجامش دادم من به تو، به ما و به همه چیزهایی که از سر گذرانده ایم افتخار می کنم”، از خوشحالی منفجر می شود لوکاس و نیکلاس از عبور می کنند، در حالی که فرو می ریزند، آرم ورود پکن اکسپرس در دبی، پس از 35 روز رقابت و پیمودن بیش از 10000 کیلومتر در زمین های عقاب طلایی، از قرقیزستان از طریق ازبکستان و اردن. “ما همه را دادیم! فرزندان شما به شما افتخار خواهند کرد.” لوکاس می‌گوید که در جریان آخرین پخش اسپرینت در کلاب RTL، در حال گریه به برادرش نیکلاس. و برادر هم به همان اندازه متاثر شد که جواب داد: “شما می توانید عروسی رویاهای خود را به همسرتان جولی تقدیم کنید!”

در مواجهه با زوج رویایی جرمی و فانی، این فینال هیجان انگیز سهم خود را از تنش ها، تردیدها و آدرنالین به همراه داشت. سپس برادران بلژیکی فشار را رها می کنند و به تجربه “دیوانه ای” که داشته اند پی می برند. “ما لحظات غیرقابل تعریفی را زندگی کردیم. و با نیکلاس، بیش از آن چیزی که فکرش را می کردیم به هم نزدیک می شویم.”لوکاس می گوید که مانند برادرش متأثر شده است. “من هرگز نمی توانستم بدون او این ماجراجویی را انجام دهم. من هرگز به تو نمی گویم اما دوستت دارم لوکاس!”

“من می خواهم بلژیکی بخورم!”

بنابراین یک فینال باشکوه برای دو بلژیکی، رقبای متحد مثل همیشه، که بر فراز این فصل پانزدهم پرواز کردند. پکن اکسپرس ارائه شده توسط استفان روتنبرگ. برادران لئونارد که اصالتاً اهل Malmedy بودند، پس از یک مسابقه و یک مسابقه نهایی نفسگیر، 100000 یورو برنده شدند. این یک نتیجه گیری قبلی نبود. “فیزیک بدن شروع به افت می کندآنها در ابتدای نمایش اعتراف می کنند.وقت آن است که این موضوع تمام شود!”، به لوکاس اطمینان می دهد. و نیکلاس اضافه می کند: ما در پایان روز هستیم، اما از نظر ذهنی، مانند همیشه نباید رها کنیم! جفت کانتری مسطح اینگونه پیش رفت”به دنبال قطعات “ همانطور که می گویند. آنها با 8 طلسم 80000 یورو برنده شدند. پس از سه سرعت متوسط، آنها همه چیز را از حریف خود گرفتند، حتی اگر ژرمی و فانی این پیروزی را به آنها نمی دادند. “من می خواهم بلژیکی بخورم، تمام راه را دارم، راه اندازی پدر خانواده، صحبت از دو نفر از علاقه مندی ها. بدون دست زدن به کش دور زیرشلوارشان می چرخند!»

پهپادهای بلژیکی

با این حال، این زوج رویایی با برنده شدن در مسابقه هواپیماهای بدون سرنشین، کار سختی را برای آنها رقم زدند. کسانی که می خواستند با این فصل پانزدهم به دخترانشان افتخار کنند پکن اکسپرس 15 سال پس از دیدار آنها، شرط خود را با صعود با افتخار در فینال بردند. “اما ما مخفی نمی‌شویم، بلژیکی‌ها از ابتدای ماجراجویی ما را می‌ترسانند. به‌ویژه هنگام سوار شدن به اتوتو. ما از اینکه همیشه جلوی ما می‌روند خسته شده‌ایم!“در این رویداد، آنها در هر صورت خواهند داشت”سرقت از بانک بلژیکیبه قول ژرمی. زیرا همانطور که نیکلاس به خوبی می گوید: “ما اشتباه کردیم و پول نقد پرداخت می شود”

برادران بلژیکی بسیار احساسی، اما این فینال را به سبکی در دبی به پایان رساندند، جایی که ماسک لازم بود زیرا نمایش در بحبوحه همه گیری کووید فیلمبرداری شده بود. “اونجا خون میاد!”، نیکلاس را قبل از برد سوم با 38 دقیقه قبل راه اندازی می کند. “آفرین توپهای من!“او پس از برنده شدن در آزمون می فرستد.

غریبه های ساده، لوکاس و نیکلاس از همان مرحله اول به محبوب های این پکن سریع تبدیل شدند. آنها با پیروی از برادران لیژ، لودویک و ساموئل داکسله، به عنوان برندگان بزرگ پایان یافتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *