دیگر آنتن تلفن همراه برای کلیسای کوکلبرگ وجود ندارد

درخواست اپراتور مخابراتی Orange برای قرار دادن آنتن های تلفن همراه اضافی در بالای کلیسای کوکلبرگ رد شده است.

به گزارش RTBF، Urban.brussels، اداره منطقه ای برنامه ریزی شهری، گفت که درخواست نصب شش آنتن جدید در بالای کلیسای را رد کرده است.

در حال حاضر سه آنتن در بالای ساختمان تاریخی وجود دارد که نارنجی می خواست آنها را از بین ببرد و با شش آنتن جدید جایگزین کند که عملکرد بهتری دارند اما همچنین بزرگتر هستند.

اپراتور مخابراتی گفت: “پروژه ای که Orange برای آن درخواست ارائه کرده است، بخشی از نوسازی شبکه آن است.”

“پیکربندی آنتن درخواستی مربوط به آنتنی است که می تواند برای فناوری های شبکه فعلی (2G، 3G، 4G) استفاده شود و آنتن کوچکتر برای 5G استفاده می شود.”

کمیسیون سلطنتی بناها و محوطه‌ها (CRMS) نظر نامطلوبی صادر کرده است. در حالی که کلیسای کوکلبرگ در فهرست نیست، اما در محوطه حفاظت شده پارک الیزابت قرار دارد.

CRMS گفت استفاده مجدد از آنتن های قدیمی به دلیل ابعاد بزرگتر آنتن های جدید پیشنهادی Orange غیرممکن است.

کمیسیون گفت: “برآمدگی ها به اندازه ای گسترده نیستند و ارتفاع موجود کافی نیست.”

این پروژه قصد دارد آنتن های جدید را به صورت جفت بر روی سه برج از چهار برج واقع در گوشه های گنبد قرار دهد. برای استتار آنتن ها، یک پوشش پلی کربنات، تقلید از سفالین نماها ساخته می شود.

اما CRMS این مفهوم را رد کرد و اجازه افزودن دستگاه‌های جدید از آن نوع را در کلیسای بازی نمی‌کرد.

با این وجود، کمیسیون گفت که کاملا مخالف «قرار دادن تعداد محدودی آنتن اپراتورهای تلفن در بازیلیکای کوکلبرگ نیست، تا زمانی که به خوبی در ساختمان ادغام شده باشند و انسجام و خوانایی آن را مختل نکنند و یا باعث آسیب مادی نشوند. “

شرکت های مخابراتی بلژیک بخشی از ساختمان را اجاره می کنند که به مدیریت مالی کلیسا کمک می کند. اما این درخواست فقط از نارنجی است.

کمیسیون گفت: «سایر اپراتورها، که آنتن‌هایی نیز روی ساختمان دارند، می‌توانند علاقه‌مند به درخواست تغییرات مشابه باشند.

درخواست حاضر خطر ایجاد یک سابقه و منجر به درخواست‌های مشابه و در نتیجه تکثیر این نوع دستگاه‌ها در ساختمان را دارد که دیگر قابل قبول نخواهد بود زیرا یکپارچگی ساختمان را تضعیف می‌کند.»

تیری واترز، مدیر بناهای تاریخی و مکان‌ها در Urban.brussels، گفت که امتناع از این واقعیت است که «امکان قرار دادن یک سری آنتن از اپراتورهای مختلف وجود ندارد. ضروری است که اپراتورها برای داشتن یک مکان معقول در ساختمان هماهنگ شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *