رسوایی در پس زمینه کووید در رولان گاروس؟ “همه متوجه شدند و ما چیزی نگفتیم”

در فاصله بین پلوتون و ویمبلدون، کووید متأسفانه جایگاه خود را در صفحه اول اخبار ورزشی بازیافته است. باید دید که آیا این اپیدمی واقعاً اکنون دوباره ظاهر می شود یا اینکه توسط برگزار کنندگان مسابقات در هفته های قبل پنهان شده بود. در هر صورت، این چیزی است که آلیزه کورنت پس از پیروزی در دور اول ویمبلدون مقابل پوتینتسوا در روز سه شنبه در مورد رولان گاروس گفت.

قرار نیست خودمان را بیازماییم تا به مشکل برسیم…

“در رولان گاروس یک اپیدمی کووید-19 رخ داد و هیچ کس در مورد آن صحبت نکرد. در رختکن همه آن را داشتند و ما چیزی نگفتیم. وقتی می بینیم که کریچیکووا کنار می رود و کل رختکن بیمار است… ممکن است ما همه آنفولانزا داشته اند، سه علامت، خارش گلو و ما بازی می کنیم، همه چیز خوب است. در رولان گاروس، باید چند مورد وجود داشته باشد و باید یک توافق ضمنی بین ما باشد. ما به خود نمی رویم. -آزمایش کنید تا خودمان را به دردسر بیاندازیم. من دخترانی را دیده ام که ماسک می زنند زیرا نمی خواستند آن را منتقل کنند… اما من بیشتر در مورد آن صحبت نمی کنم.”

کلماتی که مطمئناً در پس زمینه یک رسوایی بهداشتی بحث برانگیز خواهند بود. و چه کسی این خطر را دارد که مدیر مسابقات، آملی مورسمو را در شرمساری قرار دهد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *