رهبر سوسیالیست در سخنرانی روز کارگر، راست افراطی ولامس بلنگ را به عنوان “گرگی در لباس گوسفند” توصیف کرد.

علاوه بر مضامین معمولی که هر بار که یک رهبر حزب سوسیالیست در 1 مه سخنرانی می کند، تکرار می شود، امسال آقای روسو یک حمله تمام عیار به ولامس بلنگ انجام داد. حزب راست افراطی گردهمایی روز کارگر خود را در اواخر روز یکشنبه با سخنرانی رهبر خود تام ون گریکن در سینت نیکلاس برگزار می کند. آقای روسو می‌گوید که با این کار ولامس بلنگ سعی دارد سوسیالیست‌ها را «ربایی» کند. با این حال، “ما اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد. رهبر سوسیالیست فلاندری گفت: اول ماه مه روز ما باقی می ماند.

در طول سخنرانی خود، آقای روسو مستقیماً رهبر Vlaams Belang تام ون گریکن را مورد خطاب قرار داد. “شما می گویید که از منافع طبقه کارگر دفاع می کنید، اما هر کاری که انجام می دهید علیه طبقه کارگر است. شما یک چیز می گویید اما چیز دیگری انجام می دهید.”

آقای روسو افزود که ولامز بلنگ علیه افزایش حداقل دستمزد و علیه مالیات عادلانه شرکت های چندملیتی رای داده است و این حزب می خواهد 4 میلیارد یورو از بودجه مراقبت های بهداشتی را کاهش دهد.

او ادامه داد که مجارستان “اوربان دوستدار پوتین” خطرات قدرت گرفتن راست افراطی را نشان می دهد. رهبر سوسیالیست فلاندری گفت: «هیچ کشوری در سراسر جهان و هیچ کشوری در تاریخ وجود ندارد که رفاه مردم عادی در زمانی که افراط گرایان در قدرت هستند پیشرفت کرده باشد».

آقای روسو با افزایش ثروت حزبش در نظرسنجی ها احساس قدرت می کند و نسبت به شانس سوسیالیست های فلاندری در انتخابات بعدی دو سال آینده خوشبین است.

ما هر روز با هم در حال تبدیل شدن به یک جنبش مترقی عظیم هستیم که در سال 2024 افراط گرایان را شکست خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *