ریاست جمهوری 2022: فرانسه در خارج از کشور رای گیری را آغاز کرد (مستقیم)

این دو نامزد آخرین سفرهای تبلیغاتی خود را روز جمعه ترتیب دادند. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور مستعفی، بر «نفرت و تفرقه» که انتخاب رقیب او ایجاد می‌کند، پافشاری کرد. نامزد راست افراطی انتخاب رای بین “ماکرون یا فرانسه” را خلاصه کرد. این یکشنبه، فرانسوی ها مستاجران الیزه را برای پنج سال آینده انتخاب می کنند.

7:10 صبح: فرانسه خارج از کشور رای گیری را آغاز می کند

اولین رای دهندگان خارج از کشور و خارج از کشور در روز شنبه، اختلاف زمانی، برای یک انتخابات ریاست جمهوری با خطرات عظیم رای می دهند. پیش از گشایش صندوق های رای صبح یکشنبه در سرزمین اصلی فرانسه.

در خارج از کانادا، مجمع الجزایر سن پیر و میکلون اولین قلمرو ماوراء دریا خواهد بود که از ساعت 08:00 به وقت محلی (12:00 بعد از ظهر در پاریس) برگه رای را در صندوق رای می گذارد و پس از آن گویان و سپس آنتیل، اقیانوس آرام و اقیانوس هند.

از نیمه شب جمعه، کمپین به طور رسمی به پایان رسیده است. جلسات عمومی، توزیع تراکت و تبلیغات دیجیتالی نامزدها ممنوع است. هیچ مصاحبه، نظرسنجی یا تخمینی از نتایج ممکن است قبل از اعلام نتایج یکشنبه در ساعت 20:00 منتشر شود.

7 صبح: ماکرون مورد علاقه اما لوپن در سطح بالا

بر اساس آخرین نظرسنجی (Ipsos-Sopra Steria) امانوئل ماکرون در صدر نیت های رای قرار دارد. جهان) با 56.5 درصد از دور دوم رای گیری یکشنبه 24 فروردین. نامزد راست افراطی 43.5 درصد را به دست خواهد آورد. 12129 نفر که به روش سهمیه بندی انتخاب شده بودند در 22 فروردین مصاحبه شدند. بنابراین باید در نظر گرفت که مناظره بین دو دور از آن زمان آغاز شده است. حاشیه خطا به اضافه یا منهای 1.1 امتیاز تخمین زده می شود.

این یکشنبه 24 آوریل، از ساعت 8 صبح، La Libre دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را به صورت زنده با مشارکت کانال LN24 به شما ارائه می دهد. جو روی زمین، حوادث در حوزه های رای گیری، گزارش ها، رای فرانسوی ها در بلژیک در هیزل، مشارکت، غیبت…: خبرنگاران ما شما را از تمام نکات مهم این روز مطلع خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *