زبرها اولین بازی دوستانه خود را در لوکزامبورگ برگزار می کنند تا به زین بازگردند

این روز واقعی برای بازگشت به مدرسه است. اگر کارولوس ها جمعه گذشته و بازی های بین المللی تنها 48 ساعت پیش از سر گرفته شوند، اولین بازی دوستانه فصل شروع واقعی سال مالی 2022-2023 را رقم می زند، حتی اگر نتیجه حکایتی باشد.

زمان بازی مشترک هدف ادوارد استیل خواهد بود و به همین منظور است که تکنسین کل هسته خود را احضار کرده است، از جمله بسیاری از جوانان، به جز واکون بایو، که در شرف عزیمت به واتفورد است.

در محوطه آشیل-هامرل در لوکزامبورگ، روبه روی ساکنان معمولی استادیوم، Racing FC Union Luxembourg، سامبرین ها باید با 3-5-2 کلاسیک خود بازی کنند. قبل از اینکه اتفاقات جدی در روز چهارشنبه در Zulte و سپس شنبه آینده مقابل Louvain شروع شود، شروع آرامی خواهد بود.

مانند سال گذشته، ادوارد استیل یک کمپ تابستانی را انتخاب کرده است که تنها یک هفته قبل از شروع مسابقات (10 تا 16 ژوئیه) به پایان می رسد تا ترکیبی تقریباً کامل داشته باشد و مهمتر از همه از نظر بدنی برای کار کردن. اصول بازی در هلند این روش یک سال پیش با شروع مناسب قهرمانی کاملاً جواب داده بود که ترازنامه 13 از 21 واحد نشان می دهد.

برای حریف گورخرها چالش این دیدار با ضرب الاجل های یک ماه دیگر یکسان خواهد بود. برنده جام لوکزامبورگ در برابر قهرمان دودلانژ، هفتمین اخیر قهرمانی دوک بزرگ، دومین دور مقدماتی لیگ کنفرانس را در 21 و 28 ژوئیه به مصاف صرب‌ها FK Cukaricki خواهد برد.

این جلسه از ساعت 18 شروع می شود و می توانید آن را به صورت زنده از طریق توییت در وب سایت ما دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *