زمان Pimm: مهمانی باغ اواسط تابستان در جامعه بریتانیا در باشگاه کریکت واترلو در 25 ژوئن

صدای چرم روی بید، پس‌زمینه‌ای دلپذیر را برای مهمانی سالانه انجمن جامعه بریتانیایی بروکسل (BBCA) در باغ اواسط تابستان در یکشنبه 25 ژوئن فراهم می‌کند.

بار دیگر، باشگاه کریکت رویال بروکسل میزبان جمع آوری کمک های خیریه در زمین های بوکولیس خود در Lasne-Ohain است و در یک مسابقه دوستانه کریکت “روستا سبز” برای هیجان – یا سرگرمی – جمعیت دراز می کشد.

از مهاجران و افراد محلی به طور یکسان برای پیوستن به پنجمین دوره جشن جامعه آزاد دعوت شده است.

نوشیدنی‌های زیادی روی آن چیده شده است، از جمله Pimm’s، ماکت‌ها، باربیکیو (سازمان‌دهی شده توسط فروشگاه محلی Stonemanor بریتانیا)، چای‌فروشی با کیک‌های خانگی و توت‌فرنگی تازه و خامه، و همچنین یک بار نقدی در باشگاه. .

کوچولوها می توانند در برخی از بازی های سرگرم کننده سنتی مانند مسابقه تخم مرغ و قاشق، مسابقه سه پا و طناب کشی شرکت کنند.

BBCA

مانند همیشه، قرعه کشی محبوب باغ مهمانی جوایزی را توسط اهداکنندگان سخاوتمند ارائه می کند و پول نقد بسیار مورد نیاز را برای خیریه های محلی BBCA جمع آوری می کند.

گلن وان، رئیس BBCA، با تأکید بر اهمیت مشارکت جامعه گسترده‌تر، می‌گوید: «اولویت ما گرد هم آوردن مردم است و این یک فرصت عالی برای انجام این کار است. مهمانی فقط برای بریتانیایی ها نیست – همه خوش آمدید.»

BBCA

این رویداد توسط خیریه های BBCA پشتیبانی می شود: CHS، BCF، شعبه بروکسل لژیون سلطنتی بریتانیا و The Wednesday Club، به علاوه بریچام.

ثبت نام اجباری نیست، اما به برگزارکنندگان کمک می کند تا مهمانی را تامین کنند. از داوطلبان نیز استقبال می شود (تماس با [email protected]) و همچنین اهدای کیک (تماس با [email protected]).

در حالی که مقداری صندلی فراهم است، بازدیدکنندگان می توانند صندلی های تاشو و فرش های پیک نیک خود را به همراه داشته باشند.

پارتی باغ نیمه تابستان BBCA
شنبه 25 ژوئن، 13:00 الی 18:00
باشگاه کریکت رویال بروکسل
Chemin des Messes
39
1380 Lasne-Ohain

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *