سازمان مسافرتی TreinTramBus می گوید: افزایش 9 درصدی قیمت بلیت قطار سیگنال اشتباهی است.

NMBS قیمت های خود را هر سال در فوریه تطبیق می دهد. به دلیل تورم و قیمت بالای برق، بلیط ها به طور متوسط ​​8.73 درصد گران می شوند. بلیط های فصل برای مسافران یا دانشجویان به طور متوسط ​​9.73 درصد اضافی هزینه خواهد داشت.

پیتر میوکنس، سخنگوی TreinTramBus از این تصمیم متاسف است. از یک طرف ما درک می کنیم که اگر یک شرکت هزینه اضافی به ارزش 200 میلیون داشته باشد، باید قبوض پرداخت شود. اما در زمان مشکلات آب و هوایی واقعی که نیازمند یافتن گزینه های جایگزین برای خودرو است، این افزایش قیمت برای بلیط قطار نیست. یک ایده خوب.”

ژرژ گیلکینه، وزیر تحرک (سبزهای فرانسوی) نیز از این تصمیم ناراضی است. دولت فدرال در حال بررسی کاهش 6 درصد مالیات بر ارزش افزوده بلیط قطار برای کمک است.

میوکنس این ایده را مثبت می‌داند: «اگر به آنچه دولت برای کنترل قیمت‌های بنزین و گازوئیل انجام می‌دهد نگاه کنید، می‌بینید که این تلاش 15 تا 20 برابر گران‌تر از حذف 6 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای بلیت‌های راه‌آهن است. اگر به حمایت از کاربران خودرو ادامه دهید و همزمان قیمت‌های ریل را افزایش دهید، در آن صورت مردم برای تغییر به سمت حمل‌ونقل پایدار تحریک نمی‌شوند. این مایه تاسف است. اما اگر مردم این پیام را دریافت کنند انگیزه نخواهند داشت: “اگر تغییر را انجام دهید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت”.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *