سفر با بازگشت کووید: این کشورهایی که همچنان به بلیط ایمن کووید (CST) شما نیاز دارند

در حالی که ما در مورد افزایش مجدد موارد Covid-19 صحبت می کنیم، لازم به یادآوری است که برای سفر به بخش خوبی از کشورهای اروپایی هنوز باید یک کارت بهداشتی معتبر نشان دهید. زیرا اگر دیگر لازم نیست برای ورود به رستورانی در فرانسه، ایتالیا، آلمان یا پرتغال آن را نشان دهید، عبور از مرزها ضروری است. ما کشورهای اصلی را بررسی می کنیم.

در فرانسهشایعه ای در ابتدای هفته پس از اظهارات شهردار نیس کریستین استروسی، که نشان داد احتمال بازگشت واکسن از اول اوت در فرانسه وجود دارد، افزایش یافت. او سپس عقب نشینی کرد و نشان داد که تمدید برخی قوانین که اجازه می دهد آن را در زمستان بازگرداند، از اول آگوست انجام می شود و مقررات ویژه در 31 ژوئیه به پایان می رسد. اما این بدان معنا نیست که پاس باید در سطل زباله انداخته شود. به طور رسمی، فرانسه از همه مسافرانی که وارد خاک این کشور می‌شوند می‌خواهد که مدارک واکسیناسیون یا آزمایش منفی یا گواهی بهبودی را نشان دهند. در عمل، چک ها حتی در فرودگاه ها بسیار نادر است. اما پیشگیری بهتر از درمان است.

در اسپانیا، همه اقدامات چند هفته پیش برداشته شد و بلژیکی ها می توانند بدون نشان دادن مدارک خود سفر کنند. با این حال، استفاده از ماسک در تمام مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین در حمل و نقل عمومی اجباری است.

در ایتالیا، برای عبور از مرز نیز دیگر نیازی به گذرنامه ندارید، اما اگر در 14 روز قبل از سفر به بوت در کشور دیگری اقامت کرده اید، باید قوانین لازم را بررسی کنید. از روز سه شنبه استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شد.

در پرتغال، قوانین مانند فرانسه است و برای ورود به قلمرو، مجوز بهداشت لازم است. البته لازم به ذکر است که بررسی ها بیشتر است.

برای یونانتمام اقدامات مربوط به دسترسی به این قلمرو از اول ماه مه لغو شد و پوشیدن ماسک دیگر در داخل اجباری نیست. این اقدامات تا 15 سپتامبر معتبر است.

با توجه به سایر کشورهای هم مرز با بلژیک،آلمان دیگر از بلژیکی ها مانند بلژیکی ها مجوز سلامت نمی خواهد هلند و لوکزامبورگ

در نهایت، کسانی که به بررسی قوانین جاری در وب سایت خارجی عادت کرده اند، متوجه می شوند که این سایت کاملاً بازنگری شده است. اگر مدرن‌تر باشد، احساس می‌کنیم که برخی عیوب جوانی به دنبال این تغییر است. برخی از اعلان‌ها هنوز به‌روزرسانی نشده‌اند و بنابراین توصیه می‌شود اطلاعات را در وب‌سایت‌های دولت‌های کشورهای مربوطه جستجو کنید. همچنین ارجاع در گوگل هنوز ایده آل نیست و قبل از یافتن لینک مناسب باید کمی جستجو کنید. در صفحه اصلی وب سایت امور خارجه، روی تب “مشاوره سفر” کلیک کنید و سپس نام کشور مقصد را وارد کنید تا اطلاعات لازم را بیابید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *