سورپرایز در جشنواره فیلم کن 2022: دیامز خواننده رپ بازگشت بزرگ خود را انجام خواهد داد!

از سال 2010 و بازگشت مجدد او به اسلام، ملانی جورجیادس، که بیشتر به عنوان خواننده گروه Diam شناخته می شود، به صحنه رسانه باز خواهد گشت. بنابراین او در طول هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن که از 17 تا 28 می 2022 برگزار می شود، بازخواهد گشت. این خواننده برای ارائه مستند خود با عنوان سلام که در زبان عربی به معنای “صلح” است، خواهد آمد.

سازمان برگزاری این جشنواره این خبر بزرگ را روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد.

این جمعه، این شایعه قبلاً در فرانس اینتر منتشر شده بود. یک شایعه دیوانه کننده هنر هفتم را برق می اندازد، شایعه شده است که فیلم های جدیدی می توانند به انتخاب رسمی اضافه شوند، از جمله یک مستند منتشر نشده با امضای ملکه همه ملکه ها، الماس همه الماس ها، شخص رپر سابق دیام! ” در برنامه بومرنگ اشاره کردیم.

مستند سلام با هدی بنیامینا، دوربین طلایی در سال 2016 در Cannes for Divines و آن سیسه ساخته شد.

این خواننده همچنین با ارسال پیامی در اینستاگرام خود بازگشت خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

سال‌ها مردم در خانه‌ام را می‌کوبیدند و اجازه می‌خواستند زندگی‌ام را به صحنه ببرند، بازی کنم، تفسیرش کنم.. درخواست‌های بسیاری برای مستند، زندگینامه، سریال همچنان ادامه دارد. این احساس را داشتم که از من خواسته شده است کلید زندگی ام را بدهم تا دیگران از آن فیلم بسازند. یک نمایش. افسردگی من، رنج من، جستجوی من، تولد دوباره من: یک فیلم؟ یک سرگرمی؟

پس دوباره قلم را برداشتم. (…) آیا زیبایی مناظری که من را مجذوب خود کرده اند روی صفحه نمایش به همان زیبایی که در چشمان من بود خواهد بود؟. به خاطراتم شیرجه بزن و با قلم و دوربینم به آنها زنده شو“، او نوشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *