سوزوکی MotoGP – DH Les Sports+ را ترک می کند

همانطور که یک روز پس از گرندپری اسپانیا اعلام شد، سوزوکی می خواهد در پایان این فصل بازنشسته شود. اگر مروج قهرمانی به یاد بیاورد که سوزوکی تا سال 2026 قرارداد دارد، سازنده ژاپنی در حال مذاکره با دورنا برای رسمی کردن این موضوع است.

در پادوک، حیرت وجود دارد. خروج یک سازنده از مسابقات قهرمانی جهان هرگز خبر خوبی نیست، به خصوص زمانی که او فقط دو سال پیش با جوآن میر این عنوان را به دست آورد. جوآن میر که خود را در بازار می یابد، مانند هم تیمی اش الکس رینز، دو راننده با امتیاز بالا که در رتبه های چهارم و ششم جدول قرار دارند.

میر اغلب در رپسول هوندا، که با او در تماس است، به جای پول اسپارگارو نقل می شود. هم تیمی مارک مارکز در پایان قراردادش است و او تنها دوازدهم در قهرمانی است. رینز، او می تواند جهت یاماها را در دست بگیرد. تیم کارخانه تایید کرده است که موربیدلی برای سال 2023 قرارداد دارد، اما خود ایتالیایی اعتراف کرده است که احساس امنیت نمی کند و جایگاه شانزدهم او در جدول رده بندی برای او ادعایی ندارد. نتیجه ممکن است ناشی از بازنشستگی احتمالی دوویزیوزو باشد که می تواند جای خود را به فرانکو موربیدلی بدهد و به الکس رینز اجازه دهد تا هم تیمی کوارتارو شود. بازار نقل و انتقالات متلاطم خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *