شاکی علیه PPDA شهادت می دهد: “او همیشه به همین ترتیب عمل می کرد”

ماجرای PPDA در روزهای اخیر شاهد تحولات متعددی بوده است، به ویژه با پخش برنامه “PPDA: سقوط یک غیرقابل لمس”، شماره ای از Complément d’Enquête که به ستاره سابق ساعت 8 شب TF1 اختصاص دارد. درباره این موضوع، موریل رویس، معاون MeToo Media، رئیس “Femmes Avec” و شاکی علیه پاتریک پویور دارور، برای شهادت در برنامه Touche Pas à Mon Poste آمد.

“من با PPDA کار نکردم. اتفاقی که افتاد این بود که بعد از یک جشنواره فیلم کن که در آن او زیاد به صحنه فیلمبرداری TPAS آمد، از یکی از دستیارانش خواست که به من بگوید با من تماس بگیرم. سوال این بود: “پاتریک می‌پرسد آیا تا به حال داشته‌اید. در یک دفتر خاطرات زنده شرکت کردم. اعتراف می کنم که این سوال مرا بسیار شگفت زده کرد (…) اما به هر حال دعوت را پذیرفتم.”

موریل رویس که چندان علاقه ای به پشت صحنه رسانه ها ندارد، فراموش می کند که به محل TF1 برود. “وقتی غروب فرا رسید، من حتی سر صحنه فیلمبرداری حاضر نشدم. دو روز بعد، دستیار با من تماس گرفت و به من گفت که از من انتظار داشتند. بنابراین وقتی داشتم به آن فکر می کردم باید قرار ملاقات دیگری بگذارم. فرار کردم. بنابراین من به آنجا برگشتم و آنجا چه اتفاقی افتاد. دستیار او به من گفت که او در دفترش منتظر من بود تا در مورد آن چیزی که به من نگفته بود، صحبت کنم.

به عنوان یادآوری، موریل رویس PPDA را متهم می کند که او را در دفتر خود حبس کرده است و دومی پس از پایین انداختن شلوارش سعی می کرد او را ببوسد. او در را قفل می‌کند و در کمتر از زمان لازم برای گفتن، لباس زیرش را پوشیده است.

برای متوقف کردن PPDA، موریل رویس توضیح می‌دهد که مستقیماً به او پاسخ داده است: “بس کن، تو از پیوندهای من با ریاست جمهوری می‌دانی”. کلماتی که مجری ساعت 20 TF1 را ترساند. “وقتی این را به او گفتم، باعث مرگ او شد. او لباس پوشید، بیرون رفتیم و من سوار آسانسور شدم.”

موریل رویس همچنین نحوه عملکرد فردی را که متهم می کند توضیح می دهد.“هیچ وقت بازی اغواگری وجود نداشته است، و این، با همه قربانیان. او همیشه به همین منوال پیش می رود. یا در دفترش دعوت می کند و اصلاً بازی اغواگری وجود ندارد یا این که مردم را بی شخصیت می کند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *