شروع فروش از 1 جولای: کسب و کارها امیدوارند گردش مالی خود را افزایش دهند، تضمین های جدید برای مشتریان

با شروع فروش تابستانی سالانه از جمعه 1 ژوئیه، معامله گران در تلاش برای افزایش گردش مالی که هنوز تحت تأثیر بحران بهداشتی قرار دارند، در حال جذب مشتریان با کاهش اولیه 30 و 40 درصدی هستند.

کریستوف وامبرسی، دبیرکل اتحادیه بی‌طرف مستقل‌ها (SNI) می‌گوید: «هزینه انرژی و هزینه سوخت به این معنی است که ممکن است این ترس از رویگردانی مصرف‌کننده یا در هر صورت پس‌انداز برای ماه‌های شاید پیچیده‌تر باشد».

ما امیدواریم که مصرف کننده با گفتن اینکه فروش دقیقاً زمان انجام معاملات خوب و خرید و در نتیجه مبارزه با تورم و حفظ قدرت خرید خود است، واکنش نسبتاً مثبتی نشان دهد. بنابراین ما به مصرف کنندگان می گوییم: ادامه دهید، از معامله گران حمایت کنید و مشارکت کنید. در فروش” وی افزود.

قوانین جدید برای مشاغل

دو تغییر برای کسب و کارها اعمال می شود که به مشتریان تضمین های بهتری را هنگام خرید ارائه می دهد. اولین مورد اصلاح مقررات اروپایی است که برای نشان دادن قیمت شروع نیاز به کاهش دارد. مجاز نیست قیمت را افزایش دهید و سپس آن را 30٪ یا 40٪ علامت گذاری کنید.

این قیمت باید کمترین قیمت در 30 روز گذشته باشد. وامبرسی پاسخ می دهد: «این اقدامی منطقی و مشروع است. و من می خواهم مستقیماً به مصرف کنندگان اطمینان دهم که همه بازرگانان در فروش خود کاملاً صادق هستند.

تغییر دیگری که در 1 ژوئیه ارائه شد، الزام ارائه حداقل یک روش پرداخت الکترونیکی در مغازه ها، مشاغل آزاد، فروشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی و برخی از دفاتر اداری در تماس با شهروندان است. او خاطرنشان می کند: «ما می توانیم به پرداخت نقدی ادامه دهیم، اما در واقع، اگر مصرف کننده بخواهد به صورت الکترونیکی پرداخت کند، چه برنامه کاربردی، چه نرم افزاری یا حتی یک پایانه بانکی، اکنون این تعهد وجود دارد که بتواند ارائه دهد. یک راه حل.”

تعهد پایانه بانکی برای معامله گران گران است

این یک الزام است که می تواند برای بازرگانان گران تمام شود: «ما طرفدار این اقدام نبودیم. وامبرسی می‌گوید: داشتن یک پایانه بانکی بین 100 تا 900 یورو در سال از نظر خرید، 100 یا 200 یورو از نظر اجاره، به علاوه کمیسیون تراکنش‌ها متغیر است.

او خواستار شفافیت در بازار نرم افزارها و اپلیکیشن ها شد. «امروزه دو برنده بزرگ در بانک‌ها وجود دارد، زیرا مدیریت پول نقد کمتر به معنای هزینه کمتر است، بنابراین پس‌انداز نیز وجود دارد، و بدیهی است که این اپراتورهای فروش راه‌حل‌های الکترونیکی هستند که خود را در بازاری محدود می‌بینند.»

وامبرسی از پیر-ایو درمنی، وزیر اقتصاد می‌خواهد که مقررات بازار را تنظیم کند و به معامله‌گران انگیزه مالی بدهد. ما خواهان کاهش هزینه‌ها، چه برای اجاره و چه برای خرید، اما مهمتر از همه برای تراکنش هستیم، زیرا باید بدانید که با هر تراکنش، کمیسیونی وجود دارد که می‌تواند از 1٪ تا کمی بیش از 2٪ در هر خرید متغیر باشد.”

عکس: بلگا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *