عثمان دمبله در حال خروج است؟ بارسا هر کاری می کند تا او را حفظ کند!

خواهد رفت یا نخواهد رفت؟ برای فرانسوی هنوز این سوال مطرح است. وینگر بارسا بدون هیچ قراردادی در عرض چند روز می تواند در یک باشگاه بزرگ اروپایی فرود بیاید.

برای مذاکره در مورد آینده ملی پوش فرانسوی، ایجنت او روز دوشنبه به بارسلونا رفت. اگر باشگاه بلوگرانا امیدوار به تمدید قرارداد عثمان دمبله باشد، وضعیت مالی FCB به نفع آنها نیست. به گزارش RMC Sport، این هفته، بارسا همه چیز را برای حفظ تیم فرانسوی خود انجام خواهد داد.

ژاوی برای اینکه شانس را به نفع خود قرار دهد، تعطیلات خود را قطع کرد تا با موسا سیسوکو، نماینده دمبله، گپ بزند. فقط، این جلسه چیزهای بسیار پیشرفته ای نخواهد داشت. بارسا به دلیل نگرانی های مالی خود به سختی می تواند پیشنهاد بالاتری برای این بازیکن فرانسوی ارائه دهد. علاوه بر این، باشگاه کاتالان هنوز ورود آندریاس چیستنسن و فرانک کسیه را ثبت نکرده است، در حالی که هماهنگی هایی با این دو بازیکن انجام شده است.

در مورد علاقه‌مندی‌های احتمالی، حتی اگر آبی‌ها صبر خود را از دست داده و به رحیم استرلینگ روی بیاورند، چلسی مراقب خواهد بود. گفته می شود پاری سن ژرمن نیز به خدمات این وینگر علاقه مند است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *