فررو: دستمزد کارگران تا 8 می پرداخت می شود

مدیریت سایت فررو نماینده CSC Alimentation روز سه شنبه به بلگا اعلام کرد که Ardennes d’Arlon متعهد شده است که حقوق کارگران را در سایت تحت قرارداد بدون توسل به بیکاری موقت تا 8 می پرداخت کند. غول صنعت شیرینی سازی ایتالیایی همچنین به اتحادیه های کارگری در مورد آینده این سایت اطمینان داد که بسته به فصل بین 500 تا 1000 نفر در آن مشغول به کار هستند.

کانون اپیدمی صدها عفونت سالمونلا در اروپا شناسایی شده است که منشا آن در کارخانه بوده است. فررو d’Arlon، تولید کننده محصولات Kinder. این سایت روز جمعه توسط آژانس فدرال ایمنی زنجیره غذایی (افسکا) بسته شد، که همچنین تمام محصولات تولید شده توسط این کارخانه را فراخوانی کرد.

سیلوین آرنولد از CSC Alimentation، پس از جلسه ای با مدیریت که چندین بار به طول انجامید، توضیح می دهد: “ما همچنین در مورد فرآیند مشاوره و سازماندهی جلسات با مدیریت هر ده روز یک بار به توافق رسیدیم.” بنابراین، اگر سرنوشت کارگران تحت قرارداد تا 8 مه مشخص شود، پرونده کارگران فصلی باید همچنان موضوع بحث باشد.

علاوه بر این، مدیریت باید اطلاعات بیشتری را از Afsca در مورد رویه هایی که قرار است ایجاد شود و شرایط بازگشایی کارخانه دریافت کند. نماینده CSC ادامه می دهد: “بسیاری از نکات هنوز باید با Afsca روشن شود، بنابراین تعیین زمان برای بازگشایی غیرممکن است.”

با این حال، آینده سایت با این بسته شدن بی‌موقع تهدید نخواهد شد. “سرمایه گذاری ها ادامه خواهد داشت و مدیریت به ما گفته است که کسب و کار به عنوان یک سایت شاخص برای گروه حفظ خواهد شد. فرروسیلوین آرنولد اضافه می کند.
قرار است نشست بعدی بین اتحادیه ها و مدیریت در 22 آوریل برگزار شود.

به نقل از وب سایت فرروکارخانه آرلون که در سال 1989 افتتاح شد، 725 نفر را استخدام می کند، “این رقم می تواند در فصل اوج به 1100 نفر برسد”. هشت خط تولید در سایت آرلون روزانه نزدیک به 18 میلیون Kinder Schoko-Bons، 2 میلیون Kinder Surprise و 4 میلیون Raffaello تولید می کنند. دوباره می آموزیم: “حدود 96 درصد از حجم تولید به 45 کشور صادر می شود.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *