فلیس مازو و اتحادیه می‌خواهند در آخرین بازی فصل سود ببرند: “ما باید سرخوش باشیم”

اتحادیه با اطمینان از کسب مقام دوم از زمان پیروزی خود در اندرلخت (0-2)، بدون فشار از آنتورپ استقبال می کند. بازیکنانی که بعد از ظهر امروز جمعه تمرین کردند، توانستند از چهار روز تعطیلی برای شارژ باتری های خود قبل از آخرین مهلت فصل استفاده کنند. فلیس مازو آغاز می کند: “ما مجبور بودیم به آنها برای هدف به دست آمده تبریک بگوییم، حتی اگر آن هدفی که در شروع پلی آف هدف ما بود نبود. از این به بعد، دیگر نباید سخنرانی ها را با “حیف است” شروع کنیم. ما قهرمانی را از دست دادیم.” برعکس، باید این واقعیت را برجسته کنیم که اتحادیه که فصل گذشته در D1B بود، به لیگ اروپا راه یافته است. ما قرار است در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و مطمئنیم حداقل تا دسامبر اروپایی خواهیم بود… این هنوز یک چیز استثنایی است.”

با این روحیه، یک مهمانی در پایان جلسه این یکشنبه با دی جی ها و یک پس از مهمانی در کلاب هاوس، بار Stade Marien برگزار می شود. ما باید در یک دوره سرخوشی باشیم، باید از آن بهره ببریم، این همه انرژی مثبت باید به همه منتقل شود، وقت شاد بودن است.

برای این مسابقه، مازو می‌تواند به غیر از سن لینن (زانو)، با وجود “چند آسیب جزئی در سمت چپ و راست” روی کل گروه خود حساب کند. اتحادیه T1 می تواند تصمیم بگیرد که بازیکنان خاصی را که زمان بازی ندارند، ایجاد کند. “اگر بازیکنان در زمین حضور دارند، به این دلیل است که آنها لیاقت این کار را دارند و نه راضی کردن. یک گروه به لطف بازیکنانی که بازی نمی کنند خوب زندگی می کنند. کسانی که بازی نمی کنند. زمان بازی کمتری در این فصل بسیار مهم بوده است، بنابراین اگر تعادل تیم و سیستم بازی را به هم نزند، می توانم به بعضی ها زمان بازی بدهم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *