فوتبالیست حرفه ای: آخرین دوئل بین بروژ و یونیون این دوشنبه در شاربیک

آخرین جوایز فصل 2021-2022 در بلژیک عصر امروز دوشنبه در Schaerbeek اهدا می شود. پس از عنوان جمعی کلاب بروژ در آخر هفته گذشته، جای خود را برای جوایز فردی قرار دهید. و Blauw en Zwart همچنان در جایگاه خوبی قرار خواهد گرفت، حتی اگر یک اتحادیه دیگر در میان یازده بازیکن به نام فوتبالیست حرفه ای (چهار در برابر سه) وجود داشته باشد.

باید بین Vanaken، De Ketelaere، Undav و Nielsen بازی شود. مگر اینکه تیسودالی، هنرمند گنت، همه را برای جانشینی اونواچو در لیست به توافق برساند.

لازم به ذکر است که در بین نامزدها با وجود رتبه سوم، اندرلختوا وجود ندارد، در حالی که ما یک ترودونر و یک لووانیست را می یابیم. برای یادآوری، این بازیکنان هستند که رای می دهند.

RSCA می تواند خود را در دو دسته دیگر تسکین دهد: بازیکن سال جایی که Wullaert فوق العاده مورد علاقه است (پیش از Detruyer Louvanist و Brugeoise Minnaert) و بهترین بازیکن جوان سال با حضور گومز، حتی اگر De Ketelaere با نفع پیش آگهی ترک کند (Matondo du Cercle سومین نام است).

در نهایت، Mazzù منطقاً باید جایزه بهترین مربی سال را دریافت کند.

نامزدهای کسب عنوان فوتبالیست حرفه ای: برولز (سنت تروند)، بوتز (آنتورپ)، وناکن (باشگاه)، دی کتلائره (باشگاه)، ایتو (گنک)، مرسیه (OHL)، نیلسن (یونیون)، تیوما (اتحادیه)، وانزیر (اتحادیه)، اونداو (یونیون) اتحادیه) و تیسودلی (گنت).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *