فینال NBA: گلدن استیت در برابر بوستون رکورد زد

جنگجویان می خواستند پس از دوش سرد مسابقه N.1 و این کوارتر چهارم که با 9 سبد سه امتیازی (40-16) یک جهش وحشتناک انجام داده بودند، “ورق را برگردانند” که باعث شد 15 قدم پیش بیفتند.

از دست دادن مزیت زمین آنها را مجبور به انجام این کار کرد – آنها همچنین باید حداقل یک بار در بوستون پیروز شوند تا چهارمین عنوان را کسب کنند، برای ششمین فینال خود در هشت سال گذشته.

استیو کر مربی این تیم گفت: “همه بیشتر درگیر بودند. تعهد بدنی ما افزایش یافته بود و لازم بود. همچنین باید بسیار متمرکزتر و تهاجمی تر می بودیم.”

بازیکنان او در واقع از نظر شدت و جدیت، مواد اولیه را تا آخر حفظ کرده اند. زیرا، همانطور که آنها در این فصل از آن تخصص داشتند، هنوز هم در کوارتر سوم (35-14) پرواز کردند.

گلدن استیت با برتری 23 امتیازی در ابتدای وقت گذشته، این بار کنترل را از دست نداد. خارج از بحث برای ترک سلتیکس، قطعا بسیار ناشیانه (34٪)، احتمال یک بازگشت جدید.

پول “اسپاش” ایجاد می کند

استفن کری (6 ریباند، 4 پاس منجر به گل، 3 قطع توپ)، که قبلاً در بازی اول (36 امتیاز) با وجود ناپدید شدن در زمان پول، بسیار پرکار بود، در این کوارتر 3 بار دیگر لوکوموتیو وریرز بود و 14 امتیاز شامل سه سبد را به دست آورد. پشت قوس و حتی مجبور به بیرون آمدن از روی نیمکت در دوازده دقیقه آخر نبود که مترادف با استراحت خوشامدگویی است.

او گفت: “ما باید با انرژی ناامیدی بازی می‌کردیم و این کاری بود که انجام دادیم. بازگشت به مسیر احساس خوبی است. اکنون باید این کار را در خانه انجام دهیم.”

به طور کلی، کری در ابتکارات خود بسیار محدود بوده است. بدیهی است که برای نتیجه گیری خیلی زود است، زیرا قهرمان چندان شناخته شده نیست، اما رهبر یک عملکرد MVP ارائه می دهد که با وجود سه حلقه (2015، 2017، 2018) هرگز در فینال های NBA حضور نداشته است.

از طرف دیگر، «برادر اسپلش» او، کلی تامپسون، همچنان در ضربات (1/8 در مسافت طولانی، 11 امتیاز)، بر خلاف جردن پول (17 امتیاز)، در نهایت پس از اولین بار پر از نت های غلط در روز پنجشنبه منتشر شد. .

او مانند کری، پنج باندریل برنده جوایز از جمله یکی از لوگوها را در مرکز زمین، در زنگ کوارتر سوم کاشت که به سرعت تمام تعلیق ها را از بین برد.

در طول این مدت و حتی در تمام طول این مدت، دفاع کالیفرنیا بی امان بود، به خصوص در داخل (24 امتیاز توسط بوستون، 40 توسط گلدن استیت)، مانند دریموند گرین (9 امتیاز، 5 ریباند، 7 پاس گل).

تاتوم شناور است

در آستانه حذف در اولین دوره پس از درگیری با جیلن براون، وینگر چند برابر شد تا یک دیوار سفید در مقابل Cها ایجاد کند، که به خوبی توسط کیوون لونی که هنوز هم ارزشمند بود (12 امتیاز، 7 ریباند، 3 قطع توپ) کمک کرد.

گلدن استیت آنقدر بازدارنده بود که بوستون 18 توپ را از دست داد و 15 بار توپ را قطع کرد.

تا آنجا که آدرس ثابت او در پشت خط سه نقطه (15/37) درختی بود که جنگل سبز را پنهان کرده بود. و تنه او جیسون تیتوم (28 امتیاز، 6/9 پشت قوس، 6 ریباند) خواهد بود.

وینگر، مثل اغلب در طول بازی های پلی آف، توانست پس از گل از دست رفته خود در بازی قبلی، به عقب برگردد. مشکل این است که او تنها کسی بود که در سمت C شناور بود.

پس از یک شروع بسیار خوب، با 13 امتیاز در کوارتر اول، جیلن براون (17 امتیاز، 6 امتیاز) درگذشت و به جز دریک وایت (12 امتیاز)، هیچ بازیکن دیگری بیش از شش پیاده قرار نداد.

سلتیکس در مواجهه با واریرز که تا حدودی از آنها استقبال کرد، در پایان وقت دوم تلاش خود را دوچندان نکرد.

همچنین ممکن است صرفه جویی شود: روز چهارشنبه دو مسابقه در دیگ TD Garden، N.3 در حال ظهور است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *