لوئیس فن خال درباره وضعیت سلامتی خود اطمینان می دهد: “حالا باید بهتر شود.”

بعد باید پنج یا شش ماه صبر می کردم تا ببینم جواب می دهد یا نه. به نقل از خبرگزاری هلندی ANP، او گفت.

از زمان عمل پروستات او در بهمن ماه، همه چیز “مسئله همه چیز + آموزش +. کمی زمان می برد” است، او پذیرفت.

فان خال یکشنبه گذشته فاش کرد که از سال 2020 از سرطان پروستات رنج می برد و اطمینان داد که این بیماری مانع از رفتن او به قطر برای جام جهانی (21 نوامبر تا 18 دسامبر) نخواهد شد.

پس از آن رسانه ها گزارش داده بودند که وی 25 جلسه رادیوتراپی، به ویژه در عصر یا شب هنگام جمع آوری مجدد تیم “اورنج” انجام داده است.

با این حال، ون خال که شب دوشنبه توسط تلویزیون عمومی NOS در پیش نمایش فیلمش «لوئیس» در سال 2018 مورد سوال قرار گرفت، تصحیح کرد: «این جلسات رادیوتراپی قبل از امضای قرارداد با KNVB (فدراسیون فوتبال هلند، یادداشت سردبیر) پشت سر من بود. آمستردام

او باید حداقل بهمن ماه تحت عمل جراحی قرار می گرفت. او اطمینان داد: “حالا فقط باید بهتر شود. مسئله زمان است.”

اعلام بیماری سرمربی سابق تیم های آژاکس آمستردام، اف سی بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد 70 ساله، احساسات زیادی را در سراسر جهان فوتبال برانگیخته بود.

او به NOS گفت: “من هرگز فکر نمی کردم چنین تاثیری در جهان داشته باشد.”

او در مورد تمام نشانه های حمایتی که دریافت کرده بود، افزود: “من آن را شگفت انگیز می دانم. من در مورد آن احساساتی می شوم، اشک در چشمانم جمع می شود، اما این به من انرژی می دهد که بسیاری از مردم به من اهمیت می دهند.”

تیم منتخب هلند که در گروه A جام جهانی با تیم های قطر، سنگال و اکوادور همگروه شده است، روز 21 نوامبر در دیدار افتتاحیه این رقابت ها به مصاف شیرهای سنگالی خواهد رفت. لوئیس فن خال قصد دارد در این بازی حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *