لیژ: معلم مظنون به تحریک پرخاشگری یک دانش آموز!

یک معلم 52 ساله که در یک مدرسه آموزشی تخصصی در استان لیژ به تدریس فناوری و آهن‌کاری می‌پرداخت، به دلیل تحریک دانش‌آموزانش به حمله به آنها با ده ماه حبس تعلیقی در دادگاه جنایی روبرو است. جوان معلول ذهنی و برای فیلمبرداری از صحنه! دادستانی همچنین برای دو جوان مرتکب این اعمال درخواست مجازات کار کرد.

در فوریه 2018، این استاد ایده ایجاد یک “ویدئوی آموزشی همراه با توضیحات پس از آن.“در واقع، طبق گفته چندین شاهد، او گفت که قصد دارد کلاس را ترک کند و از چند دانش آموز خواست که یکی دیگر را بزنند، یک کودک خردسال عقب مانده ذهنی! معلم همچنین از دانش آموزان خواست که از حقایق فیلمبرداری کنند. یکی از دانش آموزان از یک ضربه استفاده کرد. خط کش چوبی و دیگری یک جارو برای حمله فیزیکی به همکلاسی های خود.

و گویی یک صحنه کافی نبود، استاد تصمیم گرفت برای بار دوم این رفتار را بازتولید کند. حتی التماس و گریه مرد جوان هم نتوانست از صحنه دوم ضرب و شتم جلوگیری کند. به محض اطلاع مدیریت از حقایق، استاد برکنار شد. به گفته دادستانی، حقایق از پیش طراحی شده بود، حداقل زمانی که او برای بار دوم کلاس را ترک کرد تا دانش آموزان همکلاسی خود را بزنند. ” وقتی بیرون آمد می دانست چه اتفاقی قرار است بیفتددادستانی گفت: “او اعتصاب نمی‌کند، اما من فکر می‌کنم که با اجازه دادن به دانش‌آموزان مختلف با وجدان، حداقل برای بار دوم می‌دانست که قرار است چه اتفاقی بیفتد. مقتول به او التماس می کرد که بیرون نیاید و گریه می کرد. او بر دانش آموزان اقتدار داشت. او باید واکنش نشان می داد و به این رفتار توهین آمیز و کاملا غیرقابل قبول پایان می داد. به گفته شاهدان، او آشکارا به اعتصاب تحریک می کرد.

دادستانی مشتاقانه امیدوار است که این مرد دیگر بخشی از کادر آموزشی نباشد. Me Cécile Firket یک مهمانی مدنی برای دانشجوی جوانی است که مورد ضرب و شتم قرار گرفت. دومی به سختی خود را در دادگاه ابراز کرد. او گریه می کرد و می لرزید، هنوز تحت تأثیر این حادثه ناگوار. دانش آموزان توضیح دادند که بدون تشویق معلم، دانش آموزان هرگز مرد جوان را نمی زدند. “اگر ویدیوها هنوز وجود دارند به این دلیل است که من سعی نکردم آنها را حذف کنماستاد تعلیق شده گفت.میتونستم پاکشون کنم این یک تمرین بود که بعد از آن یک جلسه تشریح بود“، او ادامه داد.

دو مرد جوان مرتکب این اعمال که از نظر روحی نیز ناتوان بودند از مقتول و والدینش عذرخواهی کردند. فقط یکی از آنها در دادگاه حضور داشت. دوباره عذرخواهی کرد. او مقتول و همچنین اعضای خانواده اش را در آغوش گرفت. وکیل او خواهان اجبار غیرقابل مقاومت شد و معتقد بود که مرد جوان چاره ای ندارد، بلکه حکم کار نیز دارد. وکیل پروفسور با این باور که موکلش مسئول واقعیات یا تعلیق حکم نیست، خواستار تبرئه شد. دادگاه در ماه سپتامبر تصمیم خود را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *