لیگ کنفرانس: سهم لستر با رم، فاینورد به لطف دو گل دسرز، مارسی را شکست داد.

بازی های برگشت برای تعیین شرکت کنندگان در فینال در 25 می در ورزشگاه آرنا ملی در تیرانا، آلبانی، پنجشنبه آینده برنامه ریزی شده است. در لستر، برندان راجرز تغییرات زیادی نسبت به تیمی که در خانه برابر استون ویلا (0-0) به اشتراک گذاشت، ایجاد کرد. با این وجود، تیموتی کاستانی که مصدوم شد (بیست و ششم) و یوری تیلمانز در ابتدا 4-3-3 شروع کردند. جیمی واردی با خلاص شدن از شر کریس اسمالینگ، دسی بل را در استادیوم کینگ پاور (دوم) افزایش داد. کاستانه که از مهاجم خود الگوبرداری کرد، ریکاوری خود را از ضربه سر (چهارم) چارچوبی نداشت. آ اس رم با مشکلات زیادی روبرو بود که روی ارسالی از سمت چپ نیکولا لورنزو زالوسکی، پلگرینی کسپر اشمایکل را از سمت چپ فریب داد ( شانزدهم، 0-1). در مسیر خود، رومی ها قبل از اینکه روباه ها قبل از استراحت، دوی سرعت را آغاز کنند، به فشار بالایی ادامه دادند

پس از پایان وقت استراحت، لستر دفاع روم را روی کرنر مارک آلبرایتون خواباند اما آدمولا لوکمن ضربه سر او را از دست داد (61). مهاجم نیجریه ای با انحراف از جیانلوکا مانچینی (شصت و هفتم، 1-1) در گل تساوی خوش شانس تر بود. پس از این گل خودکار، دیدار با رومیایی‌ها همراه نشد و روباه‌ها توپ را در اختیار روباه‌هایی گذاشتند که تهدیدآمیز نبودند.

در کویپ در روتردام، مارسی شروعی فاجعه بار مقابل فاینورد داشت که از همان ابتدا فشار زیادی را اعمال کرد. هلندی ها مارسیایی ها را خفه کردند که پس از ریکاوری از لووانیست سیریل دسرز (هفتم) عملکرد خوبی داشتند. سرانجام، روترداموای ها شروع عالی خود را با پاداش نئو اینترنشنال نیجریه ای دیدند که دروازه را باز کرد (هجدهم، 1-0). با یک ضربه غریزی که توسط والنتین رونگیه منحرف شد، لوئیس سینیسترا به تجارت OM کمکی نکرد (20، 2-0). با این حال، پس از فاصله طولانی از استیو مانداندا، مارسیایی ها به خوبی ترکیب شدند و بامبا دینگ تاخیر خود را کاهش داد (28، 2-1). طوفان برای فوکیان ها سپری شده بود و در یک مرکز از سمت راست ماتئو گوندوزی که توسط مارسیانو دفع شد، گرسون کار را به تساوی کشاند (چهلم، 2-2).

به محض شروع مجدد، OM یک ضربه جدید روی سر توسط دسرز وارد کرد که از پاس بد Duje Caleta-Car برای مانداندا استفاده کرد (46، 2-2). مارسی که مدت زیادی طول کشید تا از خواب بیدار شود، چندین بار به گل تساوی نزدیک شد، اما دینگ روی پاس آمینه هاریت (78) خیلی کوتاه بود و مارسیانو روی تلاش دیمیتری پایت (90) دست محکمی داشت. مانداندا با ضربه علیرضا جهانبخش (90+2) از استراحت اجتناب کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *