محاکمه یک کلاهبرداری گسترده اروپایی با گوشت اسب در مارسی افتتاح شد: “آنها همه را فریب دادند”

متهمان – اسب فروشان، اسب فروشان و دامپزشکان – که در دادگاه کیفری ششم دادگاه “محاکمات غیر استاندارد” پادگان سابق لو موی محاکمه شدند، به ویژه به دلیل کلاهبرداری و مشارکت در کلاهبرداری باندی سازمان یافته تحت تعقیب قرار گرفتند. و همچنین برای فریبکاری که سلامت انسان را به خطر می اندازد.

ژان مارک دکر، 58 ساله، یک تبعه بلژیکی که مظنون به “محور” این “ترافیک گسترده اسب بین المللی” است، با ورود به اتاقی که بسیاری از روزنامه نگاران قبلاً در آن حضور داشتند، به دلیل وارد کردن غذا برای حیوانات در این بخش تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. نامناسب برای مصرف

در راس، در برابر رئیس بسیار آموزشی دادگاه، متهمان، که تنها 13 نفر از آنها صبح روز سه شنبه حضور فیزیکی داشتند، به دلیل اعمالی که بین سال های 2010 تا 2015 انجام شده است، تحت تعقیب قرار می گیرند. به ویژه، آنها ادعا می کنند که نقض های متعددی از مقررات اروپایی در مورد آنها انجام داده اند. اسب های وارداتی از کشورهای اتحادیه اروپا

تنها شخص حقوقی تحت تعقیب در این پرونده یک شرکت عمده فروشی گوشت اسب از گرد است.

“همه را فریب داد”

در دهه‌های پنجاه یا شصت، در اکثر موارد، چندین تامین‌کننده آقای دکر به دلیل ارائه اسناد نادرست که قابلیت ردیابی حیوانات را مخدوش می‌کنند، به او دام‌هایی داده‌اند که «قابل مصرف نیستند». برخی حتی صاحبان سابق حیوانات را به قصد هدایت آنها به کشتارگاه فریب می دادند.

در پایان این زنجیره، شرکت عمده فروشی Equi’d Sud d’Alès و مدیر آن ژرژ گونزالس متهم به “بی تفاوتی در برابر الزامات بهداشتی حاکم بر حرفه خود” هستند. این شرکت که 80 خرده فروش در جنوب فرانسه را تامین می کرد، به دروغ این باور را ایجاد کرد که گوشت منشاء فرانسوی دارد.

دادگاهی که تا 24 ژوئن برنامه ریزی شده بود، قرار بود بعدازظهر سه شنبه با حضور دامپزشک رسمی کشتارگاه شهرداری آلس که تحقیقات در آن در سال 2013 آغاز شده بود، وارد قلب این پرونده شود. رسوایی گوشت اسب که از لحاظ نظری در غذاهای گوشت گاو پنهان شده است (یادداشت سردبیر: در فرانسه، به ویژه، در لازانیا Findus).

شورای ملی راسته دامپزشکان، شهرداری الس و انجمن ملی بین حرفه ای دام و گوشت (ANBV) به طور مشخص اقدام مدنی انجام داده اند.

آلین اودین، صاحب اسبق اسبی که در سال 2013 به یکی از متهمان سپرده بود تا “بازنشستگی شادی به او پیشنهاد کند”، صبح روز سه شنبه پس از سفر از مورته ات موزل، در جلسه دادگاه حاضر شد. درخواست کتبی حزب مدنی را ثبت کنید.

او صبح سه شنبه، در آستانه جلسه استماع خود، خبرگزاری فرانسه را متهم کرد: «آنها صاحبان را فریب دادند، مصرف کنندگان را فریب دادند، آنها همه را فریب دادند. پانزده روز پس از سپردن اسب خود، متوجه شد که او به ضرب گلوله کشته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *