مسابقه ملکه الیزابت: استفانی هوانگ بلژیکی در بین 12 فینالیست مسابقه موسیقی ملکه الیزابت

استفانی هوانگ، اصالتاً اهل هاینو، در کنسرواتواریوم Koninklijk van Brussel (کنسرواتوار جامعه فلاندری) و در کنسرواتوار ملی موسیقی و رقص در پاریس آموزش دید. او در حال حاضر حرفه خود را در کلیسای کوچک موسیقی ملکه الیزابت در واترلو دنبال می کند. او قبلاً در بروکسل، پاریس یا موناکو اجرا داشته است. او تنها نامزد بلژیکی بود که امسال وارد این رقابت شد.

در سال 2019، خواهرش سیلویا هوانگ برنده (یعنی یکی از فینالیست‌هایی که بالاتر از مقام پنجم به پایان رسید) همین مسابقه ملکه الیزابت بود، اما این بار با ویولن.

در میان دوازده فینالیست نیز چهار کره ای (تاگوک مون، هایونگ چوی، ووچان جونگ و سول یون) و یک نوازنده ویولن سل از هر یک از این کشورها هستند: چین (Yibai Chen)، صربستان (Petar Pej?i?)، اوکراین (Oleksiy Shadrin) ، استونی (مارسل یوهانس کیتس)، اتریش (جرمیا فلیدل)، کانادا (برایان چنگ) و سوئیس (ساموئل نیدرهاوزر). سه نفر از دوازده نفر زن هستند.

نیمه نهایی بین دوشنبه تا این شنبه، 21 می، با جلسات در ساعت 15:00 و 20:00 برگزار شد. چهار بازیکن نیمه نهایی در هر جلسه حضور داشتند: دو نفر اول یکی از دو کنسرتی ویولن سل اثر جوزف هایدن را اجرا کردند و ارکستر سلطنتی اتاق والونی به رهبری واهان ماردیروسیان همراهی شدند. پس از استراحت، دو نوازنده دیگر ویولن سل رسیتال خود را با پیانو ارائه کردند.

فینالیست ها اکنون به ترتیب قرعه کشی خود به کلیسای کوچک موسیقی ملکه الیزابت می روند تا کارهای اصلی یورگ ویدمن را به طور خصوصی مطالعه کنند. علاوه بر این، آنها هر کدام یک کنسرتو به انتخاب خود اجرا خواهند کرد، با فیلارمونیک بروکسل به رهبری استفان دنیو.

فینال این مسابقات از 9 اردیبهشت تا 13 خرداد در شهر بوذر برگزار می شود. استفانی هوانگ روز سه شنبه 31 می ساعت 20 در آنجا اجرا خواهد کرد.

در سال 2017، ویکتور ژولین لافریر فرانسوی اولین برنده مسابقه ویولن سل بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *