مطبوعات اسپانیایی امباپه را می خراشند: “او سه صفر بیشتر در سمت راست حساب بانکی اش را به سه توپ طلا ترجیح داد.”

تمام شد، پایان حماسه. کیلیان امباپه انتخاب خود را انجام داده است و بنابراین برای سه فصل دیگر در PSG تمدید خواهد کرد. در سمت رئال، این یک معدن خاکستری است، زیرا مدتی بود که توافق شفاهی با این بازیکن برقرار شده بود و اولویت فصل آینده بود.

پس از اعلام تمدید او به پاری سن ژرمن که بعد از ظهر شنبه رسانه ها بازتاب دادند، مطبوعات اسپانیا به سرعت واکنش نشان دادند. و او با امباپه خیلی مهربان نبود. به این ترتیب روزنامه مادریدی مارکا در این انتخاب مهاجم فرانسوی می‌بیند.بزرگترین اشتباه استراتژیک حرفه ای او”، که منعکس کننده الف استعدم عزت نفس». همانطور که مارکا به نقل از روزنامه L’Equipe می نویسد، تاثیر کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن بی نهایت کمتر از رئال مادرید است. او در حال حاضر در یک لیگ نیمه مخفی بازی می کند که در اسپانیا از دو کانال منطقه ای تماشا می شود. رسانه‌های اسپانیایی که ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و کاکا را مثال می‌زنند، اضافه می‌کنند:همه فهمیدند که فراتر از عناوین، دری که به آنها امکان دسترسی به جاودانگی را می دهد، رئال مادرید است.

روزنامه AS نیز از این بازیکن فرانسوی انتقاد می کند. “امباپه نشان داده که بین کیف پولش و رویای کودکی اش، کیف پول را ترجیح می دهد. او همچنان ثروتمندترین فوتبالیست جهان است، اما در عین حال فقیرترین بازیکن از نظر ورزشی است. او سه صفر بیشتر در سمت راست حساب بانکی خود را به سه توپ طلا و سه لیگ قهرمانان ترجیح داد.رسانه اسپانیایی به نقل از L’Equipe اعلام کرد. “کیلیان، برایت متاسفم. از این به بعد همیشه بازنده خواهی بود”، حتی خبرنگار AS نتیجه می گیرد.

مطبوعات کاتالان مسخره می کنند

توجه داشته باشید که در کنار مطبوعات کاتالونیا، به شکلی «مسخره‌آمیز» از واژگونی وضعیت سریال امباپه یاد می‌شود. موندو دپورتیوو بدین ترتیب “ضربه ای به تمام کسانی که پوست خرس را قبل از کشتن فروختند”با اشاره به این موضوع که در سمت رئال ما نسبت به جذب مهاجم خیلی به خودمان مطمئن بودیم. رسانه های کاتالونیا نیز رئیس رئال را که از قضا به عنوان یک واجد شرایط شناخته می شود، حک می کنند“بزرگتر بودن”:”رئال که از سال 2017 به دنبال مهاجم است، بار دیگر خود را بدون کهکشانی که فلورنتینو پرز امیدوار بود ستاره بزرگ برنابئوی جدید باشد، بیابد.، روزنامه اشاره می کند.

اسپورت همچنین به نقل از L’Equipe، با اشاره به ناکامی های اخیر باشگاه مادریدی، به طعنه به این وضعیت اشاره می کند:نه یکی و نه دیگری: نه هالند و نه امباپه. شکست رئال مادرید در این بازار نقل و انتقالات در کتاب تاریخ ثبت خواهد شد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *