ممنوعیت الکل در اردوگاه های جنبش جوانان: جلسه این جمعه

روز سه شنبه، در کمیته مسکن و مقامات محلی، در پارلمان والون، معاون Benoît Dispas (Les Engagés) از کریستوف کولینیون، وزیر مقامات محلی، در مورد مقررات شهرداری اتخاذ شده در Bouillon، Chiny و Florenville برای ممنوعیت کامل الکل سوال کرد. در اردوهای جنبش جوانان

این معاونت تاکید کرد: اگرچه می توان منطق پشت این رویکرد را درک کرد، اما ممنوعیت عمومی نامتناسب به نظر می رسد. شما وزیر مسئول مقامات محلی هستید و این اختیار را دارید که مقررات شهرداری را کنترل کنید، حتی اگر مصالح عمومی یا قانونی رعایت نشود، آنها را لغو کنید. آیا شما اقدام به لغو چنین مقرراتی کرده اید که آنها را مغایر با مصالح عمومی یا قانونی دانسته اید؟

وزیر یادآور شد که پلیس اداری عمومی یک صلاحیت است که در زیر مجموعه مقامات شهرداری است. این دومی ها در مورد اقداماتی که باید انجام شوند، که آنها را برای حفظ نظم عمومی ضروری می دانند، اختیار اختیار دارند. با این حال، این قدرت پلیس مطلق نیست. در واقع، اقدامات پلیسی باید به اصل تناسب احترام بگذارد، یعنی باید بین تصمیم اتخاذ شده و هدفی که آن را دنبال می کند، تطابق وجود داشته باشد.

کریستف کولینیون یادآور شد، علاوه بر این، در این چارچوب محدود است که او یک نمونه مقررات عمومی پلیس را با هدف امنیت و آرامش عمومی هنگام برپایی کمپ یا اقامت در تعطیلات در اختیار شهرداری ها قرار داده است. با این حال، این مدل حاوی هیچ ماده ای در مورد ممنوعیت الکل نیست.

این مدل نتیجه همکاری طولانی مدت با فدراسیون های جنبش جوانان، UVCW، اداره طبیعت و جنگل، خدمات نجات، مناطق پلیس و خدمات برنامه ریزی اضطراری بوده است. اطمینان از رعایت این اصل و به طور کلی رعایت قوانین جاری در این زمینه است.» او ادامه داد.

وزیر امور خارجه اعلام کرد که در جلسه مشورتی روز جمعه اول جولای با فرماندار استان لوکزامبورگ، شهرداران شهرداری های چینی، فلورنویل و بویون، وزرای جوانان فرانسوی زبان و فلاندری و نمایندگان شرکت خواهد کرد. از فدراسیون های جنبش های جوانان بلژیک. بحث برانگیختن این سوال و اقدامات احتمالی برای نظارت بر مصرف مشروبات الکلی در کمپ ها خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *